شهر هوشمند بدون توجه به نوآوری محقق نمی‌شود
شهر هوشمند بدون توجه به نوآوری محقق نمی‌شود

نشست هم‌اندیشی با مسئولان سایت مناطق، سازمانها و شرکت‌های وابسته در محل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز برگزار شد. به گزارش قلم پرس، نشست هم‌اندیشی مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز با مسئولان سایت مناطق، سازمانها و شرکت‌های وابسته به منظور توسعه زیرساخت بسترهای ارتباطی و بررسی مشکلات و ارائه راهکارهای مورد […]



نشست هم‌اندیشی با مسئولان سایت مناطق، سازمانها و شرکت‌های وابسته در محل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز برگزار شد.

به گزارش قلم پرس، نشست هم‌اندیشی مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز با مسئولان سایت مناطق، سازمانها و شرکت‌های وابسته به منظور توسعه زیرساخت بسترهای ارتباطی و بررسی مشکلات و ارائه راهکارهای مورد نیاز جهت تسهیل در ارائه خدمات با کیفیت بالا به شهروندان برگزار شد.
در این نشست محمدرضا کاظمی مدیرعامل سازمان، توسعه زیرساخت‌های شهر هوشمند را یکی از الزامات مدیریت شهری نوین عنوان کرد و گفت: برای دستیابی به اهداف کلان شهرداری تبریز در مسیر هوشمندسازی، نیازمند هم‌افزایی و هم‌پوشانی فنی بین سازمان و مسئولان سایت و کارشناسان فناوری اطلاعات مستقر در مناطق و سازمانها هستیم.
وی خاطرنشان کرد: شهر هوشمند بدون توجه به نوآوری و همچنین توجه نظام‌مند به فناوری ممکن نیست.
مسئولان سایت‌ها نیز با اعلام مشکلات و موانع موجود در خصوص ارتباط بین سازمانی، زیرساخت‌ها و سامانه‌های مربوطه نسبت به رفع مشکلات، پیشنهاداتی ارائه کردند.
در پایان همه موارد مطروحه، بررسی و تصمیمات لازم در این خصوص اتخاذ شد.