شهردار تبریز: اعتقادی به کارهای پوپولیستی نداریم
شهردار تبریز: اعتقادی به کارهای پوپولیستی نداریم
شهردار تبریز اقدامات مدیریت شهری در دوره فعلی را ناشی از هماهنگی شورای اسلامی شهر و شهرداری دانست و گفت: در این دوره از مدیریت شهری هیچ اقدام پوپولیستی انجام نداده‌ایم.

به گزارش قلم پرس، یعقوب هوشیار در جلسه امروز قرار خدمت شهرداری تبریز در منطقه ۴ با بیان اینکه موفقیت دوره فعلی مدیریت شهری در اجرای پروژه‌های مختلف در سایه حمایت اعضای شورای اسلامی شهر حاصل شده است، گفت: خرید اتوبوس و تاکسی که قرار است دو هزار دستگاه از این تاکسی‌ها به‌زودی رونمایی شود، با مشارکت و همراهی مردم انجام گرفته است.

وی برنامه مدیریت شهری را محصول فعالیت و پیگیری یک تیم ۱۴ نفره متشکل از اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار تبریز عنوان کرد و افزود: خوشبختانه در دوره فعلی مدیریت شهری در همه حوزه‌ها فعال بودیم و این فعالیت همچنان ادامه خواهد داشت.

هوشیار در عین حال اجرای پروژه‌های مختلف عمرانی و شهری را ناشی از فعالیت‌های شبانه‌روزی کارکنان و مدیران شهرداری تبریز عنوان کرد و یادآور شد: به رغم این فعالیت شبانه‌روزی و مداوم تا به امروز حتی یک مورد حرکت پوپولیستی نداشته‌ایم.

وی با بیان اینکه مردم باید ما را کارگزار خود بدانند، اظهار کرد: مدیریت شهری تلاش می‌کند تا حرکتی به سمت جلو داشته باشد و در این مسیر ما همه فراز و نشیب‌ها را تحمل می‌کنیم تا به قله موفقیت برسیم.

انتهای پیام/