اعضای شورای شهر تحت تأثیر فضای انتخابات قرار نگیرند
اعضای شورای شهر تحت تأثیر فضای انتخابات قرار نگیرند
رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: اعضای شورای شهر نباید تحت تأثیر انتخابات قرار گرفته و تا روز آخر باید جدی و محکم کارمان را پیگیری کنیم و مطابق برنامه و بودجه پیش رفته و پروژه های عمرانی را جلو ببریم.

به گزارش قلم پرس، شهرام دبیری پیش از ظهر امروز در جلسه مجازی شورای اسلامی شهر تبریز اظهار داشت:  اکیپ های صوتی هشدار شهرداری تبریز در سطح شهر فعال هستند که امیدوارم با پیشگیری‌های موجود، کاهش شیوع ویروس کرونا را شاهد باشیم.

او افزود: اگرچه پیک ابتلا به ویروس کرونا زیاد است، ولی پیک مرگ و میر کاهش یافته و امیدوارم در روزهای آینده با رعایت پروتکل های بهداشتی و تزریق واکسن این ویروس کنترل شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز، با تبریک روز جهانی بهداشت اعلام کرد: روز جهانی بهداشت مصادف با اوج گیری پیک جدید کرونا شده است و حتی در کشورهایی که واکسن زده اند، افزایش قابل توجهی دارد.

او اضافه کرد: در کشور ما نیز مجددا اپیدمی شروع  و پیک جدید زده شده است و در اکثر استان ها نیز وضعیت خوب نبوده و بیماران زیاد شده است.

دبیری بیان داشت: باید اقدمات اساسی در این زمینه  صورت بگیرد به طوریکه تمام مردم و اقشار جامعه با رعایت پروتکل های بهداشتی از یپشرفت بیماری جلوگیری کنند.

او با اشاره به ضرورت تهیه واکسن عنوان کرد: از مسئولین امر نیز می خواهیم در تهیه واکسن همت و عزمی جدی داشته باشند تا واکسن مؤثری تهیه و عموم جامعه واکسینه شوند.

رئیس شورای شهر تصریح کرد: امروز حتی در نیم درصد جامعه نیز واکسن تزریق نشده و افرادی که با بیماران کرونایی سرو  کار دارند و کادر درمان نیز واکسینه نشدند.

او خطاب به اعضای شورای شهر نیز گفت: اعضای شورای شهر نباید تحت تأثیر انتخابات قرار گرفته و تا روز آخر باید جدی و محکم کارمان را پیگیری کنیم و مطابق برنامه و بودجه پیش رفته و پروژه های عمرانی را جلو ببریم.