شهرداری تبریز توان، همت، اراده و تخصص لازم برای اجرای پروژه های بزرگ دارد
شهرداری تبریز توان، همت، اراده و تخصص لازم برای اجرای پروژه های بزرگ دارد

به گزارش قلم پرس، جواد رحمتی پیش از ظهر امروز در حاشیه آیین بهره‌برداری از مجموعه پروژه‌های تکمیل طرح تبادل اتحاد ملی اظهار داشت: ما در این منطقه یک سری مشکلات ترافیکی داشتیم، از جمله ‌حرکت‌هایی که در اجرای پروژه‌های قبلی ناقص باقی مانده بود و نیاز به حل اساسی این معضلات ترافیکی داشتیم.او افزود: […]

به گزارش قلم پرس، جواد رحمتی پیش از ظهر امروز در حاشیه آیین بهره‌برداری از مجموعه پروژه‌های تکمیل طرح تبادل اتحاد ملی اظهار داشت: ما در این منطقه یک سری مشکلات ترافیکی داشتیم، از جمله ‌حرکت‌هایی که در اجرای پروژه‌های قبلی ناقص باقی مانده بود و نیاز به حل اساسی این معضلات ترافیکی داشتیم.
او افزود: پل کابلی که حرکت ما در یکی دو نقطه آن تعمیر نشده بود و  یا لوپی که ائل گلی را به چایکنار وصل می کرد، ولی محدود بوده و حجم آن جوابگو نبود، از جمله مشکلات ما در این مسیر بود.
معاون فنی و عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی تأکید کرد: برای همین این مسیر طراحی و  کار اجرایی آن تسریع یافت و  پیش‌بینی ما این است که با بهره‌برداری از این مجموعه پروژه، این مشکلات نیز حل می شود.

یادآور می شود مجموعه پروژه های تکمیل طرح تبادل اتحاد ملی به طول ۱۲۲۰ متر احداث مسیر و ۷۲۰ میلیارد ریال هزینه، همزمان با سالروز استقرار نهاد شوراها تقدیم شهروندان عزیز شد.