شخصا پیگیر درخواست های سرمایه گذاران هستم
شخصا پیگیر درخواست های سرمایه گذاران هستم
شهردار تبریز گفت: با توجه به سفارش مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از تولید و رونق تولید شخصا پیگیر درخواست ها و مشکلات سرمایه گذاران بخش خصوصی در شهر هستم.

به گزارش قلم پرس، ایرج شهین باهر در اولین روز از هفته کارگر در بازدید از کارخانه کبریت ممتاز تبریز گفت: تلاش کارگران باعث می شود شاهد اتفاقات خوبی در عرصه های مختلف باشیم به طور مثال اگر امروز تبریز شهر پاک است به همت پاکبانان بوده که باید از آنها قدردانی شود.

وی‌ در ادامه گفت: کارخانه کبریت ممتاز جزو قدیمی ترین کارخانه های آذربایجان شرقی و شهر تبریز محسوب می شود و شهروندان تبریزی این مجموعه را، از افتخارات خود و شهر تبریز می دانند.

شهردار تبریز با بیان اینکه این کارخانه هویت شهر تبریز است و هیچگاه فراموش نخواهد شد خاطرنشان کرد: مجمع نمایندگان استان باید از تولیدکنندگان موفق اتاق فکر تشکیل دهد تا به وضعیت کارخانجات و عرصه تولید رسیدگی شود و مشکلات این عزیزان حل شود.

وی  ادامه داد: با توجه به سفارش مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از تولید و رونق تولید شخصا پیگیر درخواست های سرمایه گذاران هستم و همچنین شهرداری تبریز آماده همکاری های لازم با این مجموعه در خصوص احداث مجتمع رفاهی کودکان را دارد.