سید حسن خمینی: انشالله حضور مردم در انتخابات خوب باشد
سید حسن خمینی: انشالله حضور مردم در انتخابات خوب باشد

یادگار گرامی امام دقایقی پیش با حضور در حسینیه جماران و انداختن رای خود به صندوق، در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری شرکت کرد. به گزارش قلم پرس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی با حضور در حسینیه جماران رای خود را […]

یادگار گرامی امام دقایقی پیش با حضور در حسینیه جماران و انداختن رای خود به صندوق، در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری شرکت کرد.

به گزارش قلم پرس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی با حضور در حسینیه جماران رای خود را به صندوق انداخت.

یادگار گرامی حضرت امام با حضور در این حسینیه، در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری شرکت کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی پس از انداختن رای خود به صندوق در پاسخ به سئوال خبرنگاری که جوایای پیش بینی وی از میزان مشارکت مردم در این انتخابات، گفت: انشاالله حضور مردم در انتخابات خوب باشد.

پس از حضور یادگار امام در حسینیه جماران، جمعی از حاضرین که برای شرکت در انتخابات به این محل آمده بودند، شعار ” صلی علی محمد، بوی خمینی آمد ” سردادند.