سیاست «چماق و هویج» آمریکا دیگر کارساز نیست/  اقدامات ایذایی آمریکا  درباره ایران
سیاست «چماق و هویج» آمریکا دیگر کارساز نیست/  اقدامات ایذایی آمریکا  درباره ایران

[ad_1] نایب رئیس فراکسیون نیروهای انقلاب اسلامی در مجلس گفت: گفت‌وگوی نماینده ویژه آمریکا در امور ایران با معاون وزیر خارجه کره جنوبی در باره ایران از جمله اقدامات ایذایی آمریکا است. به گزارش قلم پرس،از تبریز، سیدمحمدرضا میرتاج الدینی، با اشاره به گفتگوی رابرت مالی با معاون وزیرخارجه کره جنوبی درباره ایران، بعد از […]

[ad_1]


نایب رئیس فراکسیون نیروهای انقلاب اسلامی در مجلس گفت: گفت‌وگوی نماینده ویژه آمریکا در امور ایران با معاون وزیر خارجه کره جنوبی در باره ایران از جمله اقدامات ایذایی آمریکا است.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، سیدمحمدرضا میرتاج الدینی، با اشاره به گفتگوی رابرت مالی با معاون وزیرخارجه کره جنوبی درباره ایران، بعد از صدور قطعنامه ضد ایرانی شورای حکام اظهار کرد: صدور قطعنامه حرکتی سیاسی بود، غربی ها می خواهند ایران را تحت فشار قرار دهند تا از حقوق مسلم خود در برجام و مذاکرات هسته ای دست بردارد.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس ادامه داد: ایران بر اساس اقتدار، رهنمودهای مقام معظم رهبری و پشتیبانی ملت هرگز از حق مسلم خود در مذاکرات هسته ای و رفع تحریم ها عقب نشینی نمی کند.

وی تاکید کرد: ما از برجام انتظار رفع تحریم ها، عدم بازگشت تحریم ها و انتفاع اقتصادی را داریم. در واقع مذاکرات هسته ای برای بهره مندی از فناوری هسته ای انجام شده است و ملت ما بیش از دو دهه بر روی این موضع ایستادگی کرده اند و دنیا دیده وقتی ایران روی موضعی ایستادگی کند تا حصول نتیجه پیش می رود.

میرتاج الدینی بیان کرد: از طرف دیگر آمریکا اگر قصد بازگشت به برجام را دارد بدون سیاست هویچ و چماق تحریم ها را بردارد و تضمین دهد تحریم ها بر نمی گردد تا ما هم بر اساس برجام به تعهدات خود عمل کنیم.

نایب رئیس فراکسیون نیروهای انقلاب اسلامی در مجلس گفت: گفت‌وگوی نماینده ویژه آمریکا در امور ایران با معاون وزیر خارجه کره جنوبی در باره ایران از جمله اقدامات ایذایی آمریکا است. انتظار می رود کره جنوبی تحت سلطه آمریکا قرار نگیرد و اموال بلوکه شده ایران را آزاد کند.

انتهای پیام/


[ad_2]