سولسشایر: نتیجه خیلی خوبی در دور رفت کسب کردیم
سولسشایر: نتیجه خیلی خوبی در دور رفت کسب کردیم

به گزارش ایسنا و به نقل از ساکرنت، منچستریونایتد توانست در دور رفت یک چهارم نهایی لیگ اروپا با دو گل گرانادا را شکست دهد. مارکوس راشفورد و برونو فرناندس برای این تیم گلزنی کردند. اوله گنار سولسشایر بعد از این دیدار گفت: نتیجه خیلی خوبی در اسپانیا کسب کردیم. دو گل به ثمر رساندیم […]

به گزارش ایسنا و به نقل از ساکرنت، منچستریونایتد توانست در دور رفت یک چهارم نهایی لیگ اروپا با دو گل گرانادا را شکست دهد. مارکوس راشفورد و برونو فرناندس برای این تیم گلزنی کردند.

اوله گنار سولسشایر بعد از این دیدار گفت: نتیجه خیلی خوبی در اسپانیا کسب کردیم. دو گل به ثمر رساندیم و دروازه خودمان را نیز بسته نگه داشتیم. همه چیز خوب بود. گل اول راشفورد در حد کلاس جهانی بود و در ادامه خوشحالم که به گل دوم هم رسیدیم. گرانادا قطعا در دیدار برگشت هجومی به میدان خواهد آمد ولی باید بتوانیم راهی برای کنترل تیم حریف داشته باشیم. در این دیدار از نظر نتیجه و ارائه بازی خوب بودیم ولی هنوز ۹۰ دقیقه دیگر مانده است و نباید تصور کرد که کار تمام است و در دیدار برگشت حریف را دست کم بگیریم.

منچستریونایتد قبل از دیدار برگشت برابر گرانادا باید در لیگ برتر به مصاف تاتنهام برود. شاگردان اوله گنار سولسشایر امید کمی برای رسیدن به سیتی دارند ولی تلاش می‌کنند تا رده دوم جدول رده‌بندی را حفظ کنند.

دیدارهای برگشت لیگ اروپا هفته بعد برگزار می‌شود.

انتهای پیام