سولدو: به هیچ کس اجازه دخالت در چینش ترکیب تیم تراکتور را نداده ام
سولدو: به هیچ کس اجازه دخالت در چینش ترکیب تیم تراکتور را نداده ام
سرمربی تراکتور گفت: ترکیب تیم تراکتور را خودم بسته و به هیچ کس اجازه دخالت در این مورد را نداده و اینکه اختیار چینش بازیکنان تیم تراکتور را ندارم، کذب محض است.

به گزارش قلم پرس به نقل از فارس، زونیمیز سولدو در مورد شایعات  اخیر در مورد ترکیب تیم تراکتور گفت: ترکیب تیم تراکتور را خودم بسته و به هیچ کس اجازه دخالت در این مورد را نداده و اینکه اختیار چینش بازیکنان تیم تراکتور را ندارم، کذب محض است.

وی در مورد تیم تراکتور گفت: بارها گفتم تیم به خوبی بدنسازی نشده و زمان کمی برای کارهای تاکتیکی داشته و فشردگی لیگ اجازه نداده که بتوانیم کارهای تاکتیکی زیادی کنیم.

وی گفت: مشکلات زیادی داریم، به خصوص در بخش حمله. واقعا زمان کمی داشتیم و تاکید کردم که تیم قدرت چندانی ندارد. فصل سختی برای تراکتور است و تلاش می‌کنیم تیم از این شرایط بیرون بیاید. هیچ پیش‌بینی خاصی از تیم نمی‌توان داشت و بازی به بازی پیش می‌رویم.

تیم ملی کرواسی در جام جهانی 1998 فرانسه که به مقام سوم دست یافت.  سولدو سرمربی فعلی تیم تراکتور ردیف ایستاده نفر اول از چپ

تیم ملی کرواسی در جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه که به مقام سوم دست یافت. سولدو سرمربی فعلی تیم تراکتور ردیف ایستاده نفر اول از چپ

خاطره سولدو از تیم ملی ایران

سولدو در مورد شناختش از فوتبال ایران گفت: پیش از قبول هدایت تیم تراکتور، از چندین مربی در مورد فوتبال ایران پرس و جو کرده بودم، اما باید یادآور شوم پیش از جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه، تیم ملی کرواسی و ایران بازی دوستانه‌ای را با هم برگزار کردند که من در آن زمان ملی‌پوش تیم کرواسی بودم.

سولدو در مورد جمله معروف بلاژویچ که گفته بود اگر یوگسلاوی در جام جهانی ایران را شکست دهد یک توپ فوتبال را قورت می دهد، گفت: حقیقا تیم ایران بازی خوبی مقابل ما برگزار کرده و همین سبب چنین ادعای از سوی بلاژویچ شده بود، ضمن اینکه وی بعضی وقت‌ها دوست داشت صحبت‌هایش را به صورت طنز بیان کند.

سرمربی تیم تراکتور گفت: در جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه چند بازیکن تبریزی در تیم ملی حضور داشتند و این از شانس بد من است که در حال حاضر تیم تراکتور ملی‌پوشی ندارد که می‌توانست خیلی به تیم کمک کند.

انتهای پیام