سولدو: از جذب قوچان نژاد منصرف شدیم/ تراکتور باید تقویت شود
سولدو: از جذب قوچان نژاد منصرف شدیم/ تراکتور باید تقویت شود

به گزارش قلم پرس از تبریز، زونیمیر سولدو در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش برابر ذوب‌آهن اصفهان اظهار داشت: هفته گذشته بازی مقابل هوادار‌ به دلیل زمان کمی که بعد از جام حذفی و بازی با مس رفسنجان داشتیم نتیجه را واگذار کرده و بازی خوبی را هم انجام نداده و نتیجه را به […]

به گزارش قلم پرس از تبریز، زونیمیر سولدو در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش برابر ذوب‌آهن اصفهان اظهار داشت: هفته گذشته بازی مقابل هوادار‌ به دلیل زمان کمی که بعد از جام حذفی و بازی با مس رفسنجان داشتیم نتیجه را واگذار کرده و بازی خوبی را هم انجام نداده و نتیجه را به تیم هوادار نتیجه را واگذار کردیم.

وی گفت: فردا با تیم خوب ذوب‌‌آهن بازی داریم که جایگاه این تیم با بازی‌های خوبش تناسب نداشته و تیمی با سازماندهی بالایی است و ما هم این تیم را به خوبی آنالیز کرده و برای برد و کسب نتیجه خوب به مصاف این تیم می رویم.

سرمربی تیم تراکتور گفت: هفته گذشته جلسه‌ای را با رئیس کانون هواداران تراکتور داشته و وضعیت باشگاه را به وی تشریح و در مورد حساسیت و نگرانی هواداران هم با هم صحبت کردیم.

سولدو گفت: من بارها در مورد این مورد صحبت کردم که تیم پیش از آغاز فصل بدنسازی خوبی نکرده و مشکلات زیادی از این بابت داریم و در مورد بازیکنان در خطوط سه‌گانه هم مشکل داریم و روزهای آینده خبرهای خوبی بابت نقل و انتقالات باشگاه داشته و  با وجود زمان کمی که داریم، سعی کردم تیم را به بهترین شکل ممکن آماده کرده و تیم تراکتور را با آمادگی بالا به مصاف حریفانشان بفرستیم.

سرمربی تیم تراکتور تصریح کرد: تیم تراکتور در شرایط سختی است و همه باید کمک کنند تا این تیم به موقعیت بهتری دست یابد و برای همین باید ۱۰۰ درصد تیم تقویت و نقاط ضعف تیم برطرف شود.

وی عنوان کرد: به دنبال بازیکن بهتری از قوچان‌نژاد هستیم و وی فصل گذشته اصلا بازی نکرده و سنش هم بالاست و نمی تواند کمک زیادی به ما کند. در همین پست عباس زاده جوان را داریم و درست نیست به جای وی یک بازیکن مسن را جذب کنیم. سعید واسعی هم نتوانست انتظارات من را برآورده و تمرینات خوبی را هم نکرده و از وی رضایت ندارم.

سولدو گفت: برای کسب ۳ امتیاز و برد به مصاف ذوب‌آهن می‌رویم و بازی‌های خانگی به دنبال برد هستیم و یک امتیاز در بازی فردا دردی را از ما دوا نکرده و باید ۳ امتیاز را کسب کنیم.

وی در مورد شانس تراکتور برای کسب سهمیه آسیا گفت: حتی بازیکنان جدید هم به تیم تراکتور اضافه شوند، هیچ قول و تضمینی برای کسب سهمیه آسیا نمی‌دهم و باید بازیکنان با هم تمرین و بازی کنند تا به هماهنگی برسند و این زمان می‌خواهد و تلاش می‌کنیم بهترین نتیجه را برای تراکتور بگیریم.

انتهای پیام/۶۰۰۱۷