سه دیدار تدارکاتی تیم ملی فوتسال برابر مصر، قزاقستان و تایلند
سه دیدار تدارکاتی تیم ملی فوتسال برابر مصر، قزاقستان و تایلند

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: در رقابت های بین المللی تایلند با تیم های مصر، قزاقستان و تیم میزبان سه دیدار تدارکاتی برگزار خواهیم کرد. به گزارشقلم پرس به نقل از ایرنا، روز شنبه پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون فوتبال اعلام کرد، «محمد ناظم الشریعه» با اشاره به اینکه این رقابت ها مرداد ماه برگزار […]

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: در رقابت های بین المللی تایلند با تیم های مصر، قزاقستان و تیم میزبان سه دیدار تدارکاتی برگزار خواهیم کرد.

به گزارشقلم پرس به نقل از ایرنا، روز شنبه پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون فوتبال اعلام کرد، «محمد ناظم الشریعه» با اشاره به اینکه این رقابت ها مرداد ماه برگزار می شود، افزود: هر یک از این سه تیم می توانند حریفان تدارکاتی مناسبی برای تیم ملی فوتسال برای کسب آمادگی در راه جام جهانی باشند.
تیم ملی فوتسال در مرحله گروهی رقابت های جام جهانی که شهریور ماه در کلمبیا برگزار می شود با تیم های اسپانیا، مراکش و جمهوری آذربایجان همگروه است.
وی که برای تماشای دیدارهای نیمه نهایی و نهایی جام باشگاه های فوتسال جهان به قطر رفته است، گفت: در این مسابقات دیدارهای نماینده اسپانیا را مورد توجه قرار دادیم چرا که حدود ۴۰ بازیکنان تیم ملی این کشور را در خود جای داده و در جام جهانی نیز با این تیم همگروه هستیم.
ناظم الشریعه درباره اردوی تدارکاتی تیم ملی که از ۱۸ تیر آغاز می شود، گفت: در این اردو تمرکز بیشتر روی مرور کارهای دفاعی و تمرینات ایستگاهی است و باید تیم را آماده کنیم تا در تورنمنت تایلند به آمادگی مطلوبی برسیم.
هفدهمین دوره رقابت های فوتسال جام باشگاه های جهان با قهرمانی تیم مگنوس برزیل و قعرنشینی تاسیسات دریایی ایران به اتمام رسید.
در این دوره از مسابقه ها که هفته گذشته در دوحه قطر برگزار شد، تیم مگنوس برزیل در دیدار فینال با نتیجه ۴ بر ۳ از سد کارلوس باربوسا برزیل گذشت و بر سکوی قهرمانی ایستاد.
در دیدار رده بندی، تیم بارسلونا اسپانیا با نتیجه پرگل ۶ بر یک الریان قطر را شکست داد و در مکان سوم قرار گرفت.
تیم تاسیسات دریایی ایران (قهرمان آسیا) در این دوره از مسابقه ها با کسب نتایج ضعیف در مکان هشتم (قعر جدول) جای گرفت.