سهم سازمان آموزش فنی و حرفه ای در اسناد بالادستی و راهبردی به درستی ادا شود
سهم سازمان آموزش فنی و حرفه ای در اسناد بالادستی و راهبردی به درستی ادا شود

رئیس سازمان فنی و حرفه ای کشور با تاکید بر اینکه این سازمان بر مدار یک برنامه و راهبرد حرکت می کند، بیان داشت: سهم سازمان آموزش فنی و حرفه ای در اسناد بالادستی و راهبردی به درستی ادا شود. به گزارش قلم پرس،از تبریز، مهرداد عظیمی امروز در نشست تخصصی معاون وزیر و رئیس […]



رئیس سازمان فنی و حرفه ای کشور با تاکید بر اینکه این سازمان بر مدار یک برنامه و راهبرد حرکت می کند، بیان داشت: سهم سازمان آموزش فنی و حرفه ای در اسناد بالادستی و راهبردی به درستی ادا شود.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، مهرداد عظیمی امروز در نشست تخصصی معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با مدیران کل ستادی و استانی در سالن کنفرانس باشگاه فرهنگیان آذربایجان شرقی اظهار داشت: حدود یک ماه از حضور اینجانب در سازمان می گذرد، اکنون از زحمات دکتر حسینی نیا، تقدیر و تشکر می کنم و برای این بزرگوار در ادامه مسیر زندگی و کاری، آرزوی توفیق دارم.

رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با اشاره به اینکه سازمان آموزش فنی و حرفه ای موضوعات مهمی را دنبال می کند، ادامه داد: اساس‌نامه سازمان برای ما موضوع بسیار مهم و کلیدی است که در حال پی‌گیری آن، هستیم، زیرا آقای حسینی‌نیا و همکاران برای تصویب ۱۸ بند اساس نامه تلاش‌های بسیاری را متقبل شدند.

وی به برنامه هفتم توسعه کشور اشاره کرد و یادآور شد: متاسفانه هیچ بندی در این برنامه برای این سازمان لحاظ نشده بود، به همین دلیل با یک کار جمعی و مشارکت همکاران در بخش‌های مختلف سازمان، رایزنی‌هایی با نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و… صورت گرفت.

مهرداد عظیمی افزود: البته مواردی در کلیات برنامه هفتم موجود است که به آینده سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور کمک خواهد کرد و در مجلس این موارد بررسی می‌شود و امیداروریم با رای نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی تصویب شود.

رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با تاکید بر اینکه یک سازمان موفق، سازمانی است که بر مدار یک برنامه و راهبرد حرکت کند، عنوان داشت: در نشست‌های فصلی آینده عملکرد گذشته خود را که در این نشست بررسی و به تصویب رسید، ارزیابی کنیم.

عظیمی با اشاره به اینکه سازمان فنی و حرفه ای براساس رفتارهای سلیقه ای حرکت نمی کند، بلکه بر پایه‌‌ی برنامه تحولی حرکت می کند، گفت: ارزیابی بعد از اتمام برنامه، ارزشی ندارد. بلکه باید ارزیابی در فرآیند برنامه باشد و از تجربیات استان‌های موفق استفاده شود و در پی آن استان‌هایی که در انجام برنامه عقب هستند، به‌دنبال جبران آن باشند.

وی افزود : تعهدات و تفاهم نامه هایی در گذشته با بخش های مختلف استانی و ملی به امضا رسانده که در استان‌ها و ستاد دنبال می‌شود.

رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با اعلام اینکه مدیران‌کل در استان‌ها با سازمان برنامه و بودجه ارتباط سازنده برقرار کنند، بیان داشت: با سازمان استخدامی کشور ارتباط خوبی برقرار شده است.

مهردادعظیمی، از سازمان آموزش فنی و حرفه ای به عنوان سازمان توانمند با سرمایه عظیم نیروی انسانی و زیر ساخت‌های فوق العاده یاد کرد و گفت: سازمان آموزش فنی و حرفه ای، حرفه های بسیاری در سطح ملی و بین المللی برای عرضه‌ی توانمندی دارد.

وی با تاکید بر اینکه سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، بایستی برای معضل بیکاری در کشور برنامه‌ی ‌مدونی داشته باشد، افزود: امروزه مدیران صنایع ما، تشنه‌ی نیروی ماهر و باتجربه هستند.
پایان پیام/