سلفی مهدوی کیا با مورینیو + عکس
سلفی مهدوی کیا با مورینیو + عکس

مهدی مهدوی کیا برای حضور در تیم ستارگان دنیا به مکزیک رفت و با سرمربی این تیم عکس سلفی انداخت. مهدی مهدوی‌کیا که برای شرکت در شصت و ششمین کنگره فیفا به مکزیکو سیتی به مکزیک سفر کرده است بعد از صرف صبحانه در کنار برترین‌های فوتبال جهان با آنها به موزه فوتبال مکزیک رفت. […]

مهدی مهدوی کیا برای حضور در تیم ستارگان دنیا به مکزیک رفت و با سرمربی این تیم عکس سلفی انداخت.

مهدی مهدوی‌کیا که برای شرکت در شصت و ششمین کنگره فیفا به مکزیکو سیتی به مکزیک سفر کرده است بعد از صرف صبحانه در کنار برترین‌های فوتبال جهان با آنها به موزه فوتبال مکزیک رفت.

او که دو روز در کنار چهره‌های نامداری همچون رونالدینیو، مارسل دسایی، میشل سالگادو، لوئیس فیگو، کلارن سیدورف، فابیو کاناوارو، پردراگ میاتوویچ، دیمیتریو آلبرتینی، فرناندو هیرو، ناکاتا و …. حضور دارد، قرار است در مسابقه دوستانه‌ای هم با این نفرات به مربیگری خوزه مورینیو مقابل ستاره‌های مکزیک شرکت کند.

مهدوی‌کیا و ناکاتا تنها نمایندگان قاره آسیا در کنگره فیفا و تیم ستاره‌های جهان هستند.

 

ژوزه ماریو دوس سانتوس فلیکس مورینیو، سرمربی مشهور اهل کشور پرتغال است. وی در انگلیس یک‌بار خود را «خاص» نامید و از آن زمان به بعد، مطبوعات انگلیس به وی لقب «آقای خاص» دادند، وی در حال حاضر هدایت تیم منتخب جهان را برعهده دارد.

مهدی مهدوی‌کیا، کاپیتان پیشین باشگاه پرسپولیس و تیم ملی فوتبال ایران و سفیر کنونی قاره آسیا در فوتبال پایه است. او در باشگاه‌های بانک ملی، پرسپولیس، بوخوم و هامبورگ، اینتراخت فرانکفورت آلمان و داماش گیلان بازی کرده‌است. او در سال ۲۰۰۳ از طرف کنفدراسیون فوتبال آسیا به عنوان بازیکن برتر فوتبال آسیا شناخته شد. هواداران هامبورگ به او لقب موشک ایرانی داده بودند. مهدوی‌کیا در نظرخواهی فدراسیون بین‌المللی آمار و تاریخ فوتبال جهان در ابتدای سال ۲۰۱۰ به عنوان بیست و هفتمین بازیکن محبوب جهان انتخاب شد.

مهدوی کیا