سقوط بالگرد اورژانس در منطقه مسکونی روستای دهنو/کشف جسد ۸ سرنشین بالگرد
سقوط بالگرد اورژانس در منطقه مسکونی روستای دهنو/کشف جسد ۸ سرنشین بالگرد

بالگرد اورژانس در منطقه مسکونی روستای دهنو استان فارس سقوط کرد. به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری فارس، یک فروند بالگرد اورژانس هوایی فارس که برای امدادرسانی به یک حادثه عازم مأموریت بود حوالی ساعت ۸:۳۰ امشب در منطقه مسکونی روستای دهنو نزدیکی دریاچه مهارلو شیراز سقوط کرد. شنیده‌ها حاکی است که هفت نفر […]

بالگرد اورژانس در منطقه مسکونی روستای دهنو استان فارس سقوط کرد.

به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری فارس، یک فروند بالگرد اورژانس هوایی فارس که برای امدادرسانی به یک حادثه عازم مأموریت بود حوالی ساعت ۸:۳۰ امشب در منطقه مسکونی روستای دهنو نزدیکی دریاچه مهارلو شیراز سقوط کرد.

شنیده‌ها حاکی است که هفت نفر سرنشین این بالگرد به‌ احتمال‌ قوی جان باخته‌اند اما از تلفات دیگر تاکنون خبری موثق منتشر نشده است.

سخنگوی سازمان امداد و نجات با ارائه تازه‌ترین اخبار درباره سقوط بالگرد در شیراز، اظهار داشت: متأسفانه این حادثه ۹ سرنشین بالگرد را دچار سانحه کرده و تاکنون جسد ۸ تن از سرنشینان این بالگرد شناسایی شده است.

«سیدمصطفی مرتضوی» با بیان اینکه بلافاصله پس از وقوع حادثه ۵ تیم امدادی به محل حادثه اعزام شدند، گفت: ۵ سرنشین بالگرد، کادر پرواز، ۲ سرنشین کادر اورژانس بوده و ۲ سرنشین دیگر مصدوم حادثه دیده بوده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: تلاش امدادگران جهت شناسایی جسد مفقودی سقوط بالگرد همچنان ادامه دارد.