سرپرست معاونت توسعه مدیریت استانداری آذربایجان‌شرقی منصوب شد
سرپرست معاونت توسعه مدیریت استانداری آذربایجان‌شرقی منصوب شد
استاندار آذربایجان شرقی طی حکمی "جهانبخش سلمانیان" را به سمت سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری منصوب کرد.

به گزارش قلم پرس، در حکم عابدین خرم خطاب به سلمانیان آمده است:

نظر به تجربه، تعهد، دانش و سوابق جنابعالی ، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری منصوب می شوید.

توفیق روز افزون را برای جناب عالی در پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران و سیاست ها و برنامه های “دولت مردمی برای ایرانی قوی” از درگاه پروردگار متعال خواستارم.

امیدوارم با توجه به شرح وظایف، در جهت پیشبرد سیاست‌ها و برنامه‌های در دست اجرا و اتخاذ راهکارها و تمهیدات مناسب در انجام مسئولیت‌ها و وظایف محوله موفق و موید باشید.

جهانبخش سلمانیان  متولد ۱۳۶۳ در تبریز، دارای مدرک کارشناسی مهندسی عمران از دانشگاه تبریز، کارشناسی ارشد جامعه شناسی از دانشگاه آزاد تبریز است و از جمله سوابق وی می‌توان به رییس امور شهرستان های اداره کل میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی، مشاور نایب رییس کمیسیون صنعت و معدن مجلس، مشاور برنامه ریزی مدیرکل میراث فرهنگی استان، مشاور عالی فراکسیون راهبردی مجلس، از فعالین اسبق جنبش دانشجویی کشور و عضو گروه مشاوران جوان استاندار اشاره کرد.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین از خدمات دکتر “حمیدرضا قاسم زاده” ، معاون پیشین توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری قدردانی کرد.