سرنوشت مسکن ملی ۶۰۰ واحدی باغمیشه تبریز بعد از ۴ سال
سرنوشت مسکن ملی ۶۰۰ واحدی باغمیشه تبریز بعد از ۴ سال

معاون مسکن و ساختمان اداره راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه پروژه ملی باغمیشه هم اکنون با سه پیمانکار همزمان شروع شده است، گفت: امید است تا آخر امسال از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردار بوده باشیم به گزارش قلم پرس،از تبریز، با حضور معاون مسکن و ساختمان اداره راه […]



معاون مسکن و ساختمان اداره راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه پروژه ملی باغمیشه هم اکنون با سه پیمانکار همزمان شروع شده است، گفت: امید است تا آخر امسال از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردار بوده باشیم

به گزارش قلم پرس،از تبریز، با حضور معاون مسکن و ساختمان اداره راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی و رئیس شورای هماهنگی و اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی و کارشناسان مربوطه از پروژه ۶۰۰ واحدی باغمیشه بازدید بعمل آمد.

جعفر حسن زاده معاون مسکن و ساختمان اداره راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی در این بازدید گفت: با پیگیری شبانه روزی مدیریت و مجموعه همکاران راه و شهرسازی استان و مسئولان اداره کل پروژه مسکن ملی باغمیشه در نزدیک‌ترین زمان  پیشرفت چشمگیری خواهد داشت.

وی در این بازدید با اشاره به اینکه پروژه ملی باغمیشه هم اکنون با سه پیمانکار همزمان شروع شده است، افزود: امید است تا آخر امسال از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردار بوده باشیم تا چشم امید شهروندانی که برای خانه دار شدن خود انتظار داشته به آرزوی دیرینه مسکن شدن خود برسند.

وی همچنین خواستار زمان بندی پروژه و تسریع در روند اجراء با افزایش اکیب را خواستار شد.

مسکنی که ملی نیست!/ پروژه مسکن ملی باغمیشه وارد سال چهارم شد

اواخر دولت سیزدهم بود که هیأت دولت آقای روحانی طرحی ارائه دادند با عنوان طرح مسکن ملی که پایه های طرحی شد که بعدا در دولت آقای رئیسی نهضت ملی مسکن نام گرفت.

مردمی که به وعده های دولت اعتماد کرده و ثبت نام کردند فکرش را هم نمی کردند بعدا به مشکلات عجیب و غریبی که تا به امروز گریبانشان را گرفته برخورد کنند.

با اتمام دولت دوازدهم و روی کار آمدن دولت آقای رئیسی به همراه وعده بزرگ ساخت چهار میلیون مسکن در چهار سال مردم دوباره امیدوار به سرانجام رساندن پروژه مسکن ملی شده و در این طرح مشارکت نمودند.

یکی از پروژه های مسکن ملی شهر تبریز که استارت آن از سال ۱۳۹۸ خورد پروژه مسکن ملی باغمیشه تبریز هست. پروژه ای که قرار بود سه ساله به متقاضیان تحویل داده شود وارد سال چهارم شده و کارهای آن از از اول امسال بالاخره آغاز شد.

‏ ۶۰۰ خانواری که دو قسط ۴۰ و ۵۰ میلیونی از سال ۱۳۹۹ و قبل از شروع تورم های سرسام آور به پروژه واریز کردند.

امید می رود با ورود جدی مسئولان مربوطه مشکلات این پروژه بعد از چهار سال بلاتکلیفی حل و فصل شده و ۶۰۰ خانوار مستاجر تبریزی به آرزوی خانه دار شدن خود برسند.

پایان پیام/۶۰۰۰۱