سرقت ۸٫۵ تن تجهیزات شبکه برق در تبریز
سرقت ۸٫۵ تن تجهیزات شبکه برق در تبریز

مدیر دفترحراست شرکت توزیع نیروی برق تبریز گفت: طی ۵ ماهه نخست سال جاری بیش از ۸ و نیم تن تجهیزات و شبکه برق مورد سرقت قرار گرفته است. به گزارش قلم پرس،از تبریز، مدیر دفترحراست شرکت برق تبریز با حضور در فرماندهی انتظامی شهرستان تبریز با اهدای لوحی از سرهنگ رمضان الهوردیان و مجموعه […]



مدیر دفترحراست شرکت توزیع نیروی برق تبریز گفت: طی ۵ ماهه نخست سال جاری بیش از ۸ و نیم تن تجهیزات و شبکه برق مورد سرقت قرار گرفته است.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، مدیر دفترحراست شرکت برق تبریز با حضور در فرماندهی انتظامی شهرستان تبریز با اهدای لوحی از سرهنگ رمضان الهوردیان و مجموعه تحت امر وی در راستای همکاری ها و تعامل با این شرکت در اجرای طرح های گشت شبانه و پیشگیری از سرقت و دستگیری سارقان تجهیزات و شبکه برق قدردانی کرد.

طی این دیدار وحید ذریه بهروزی با تاکید بر ادامه همکاری و افزایش تعاملات به منظور پیشگیری از سرقت تجهیزات شبکه برق گفت: طی ۵ ماهه نخست سال جاری بیش از ۸ و نیم تن تجهیزات و شبکه برق مورد سرقت قرار گرفته که این آمار با تلاش های صورت گرفته نسبت به مشابه سال گذشته ۵۰ درصد کاهش یافته است.

وی خاطرنشان کرد: با تعامل و همکاری فرماندهی انتظامی شهرستان تبریز در ۵ ماهه نخست سال جاری ۶۰ سارق و مالخر بازداشت شده اند و از بهمن ماه سال گذشته تا کنون بیش ۸۲۰ میلیون تومان بصورت نقدی رد مال صورت گرفته است‌‌.

انتهای پیام/۶۰۰۲۵