سراج: در مجموع قیمت خودرو خوب پایین آمد/ سازمان بازرسی درحال بررسی خرید سکه هاست
سراج: در مجموع قیمت خودرو خوب پایین آمد/ سازمان بازرسی درحال بررسی خرید سکه هاست

رییس سازمان بازرسی کل کشور گفت: پس از بازدید از خودروسازی ، تصمیم بر آن شد که ایران خودرو ٢٠٠ هزار ثبت نام داشته باشد و همچنین سایپا هم قرار شد تا سقف ١٠٠ هزار سفارش خودرو را ثبت نام کند. ‎به گزارش قلم پرس به نقل از ایسنا، ناصر سراج درجمع خبرنگاران در رابطه […]

رییس سازمان بازرسی کل کشور گفت: پس از بازدید از خودروسازی ، تصمیم بر آن شد که ایران خودرو ٢٠٠ هزار ثبت نام داشته باشد و همچنین سایپا هم قرار شد تا سقف ١٠٠ هزار سفارش خودرو را ثبت نام کند.

‎به گزارش قلم پرس به نقل از ایسنا، ناصر سراج درجمع خبرنگاران در رابطه با احتمال احتکار خودروها، گفت: درحال بررسی این موضوع هستیم و هنوز نتیجه قطعی نگرفتیم. در حال بررسی احتکار خودروها چه خودروهای داخلی و چه خودروهای خارجی هستیم.

‎رییس سازمان بازرسی کل کشور درباره اینکه آیا با بازرسی سازمان بازرسی کل کشور از ایران خودرو قیمت خودروها تا ۴٠ میلیون کاهش یافت؟ اظهار کرد: این امر برای همه خودروها اتفاق نیفتاد. برخی خودروها مانند سوزوکی و ٢٠٠٨ نرخ خودرو به صورت قابل قبولی کاهش یافت.

‎وی ا‎فزود: اما پس از مصاحبه ای از مقامات صنعت، معدن و تجارت مبنی بر ممنوع شدن واردات خودروهای خارجی اش قیمت خودرو متوقف شد؛ اما در مجموع قیمت خودرو خوب پایین آمد.

‎سراج خاطرنشان کرد: اگر حرص و ولع کم شود کمبود خودرو نداریم و به اندازه کافی خودرو داخل کشور تولید می شود. حتی تولید چند برابر از نیاز موجود است.

‎رییس سازمان بازرسی کل کشور ادامه داد: پس از بازدید از خودروسازی، تصمیم بر آن شد که ایران خودرو ٢٠٠ هزار ثبت نام داشته باشد و همچنین سایپا هم قرار شد تا سقف ١٠٠ هزار سفارش خودرو را ثبت نام کند.

‎رئیس سازمان بازرسی کل کشور خواستار کوتاه کردن دست دلالان از بازار خودرو شد و گفت: اگر دست دلالان را کوتاه کنیم مشکلی در این زمینه نخواهیم داشت.

‎سراج درباره پیشنهاد بازپس گیری سکه ها از خریدار سکه ها، گفت: خبری از مطرح شدن این بحث در مجلس ندارم اما سازمان بازرسی درحال بررسی خرید سکه هاست.