ساغلام: حضور تماشاگران روی برد تراکتور تاثیر گذاشت/به این ۳ امتیاز خیلی نیاز داشتیم
ساغلام: حضور تماشاگران روی برد تراکتور تاثیر گذاشت/به این ۳ امتیاز خیلی نیاز داشتیم
سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: حضور تماشاگران روی برد تراکتور تاثیر گذاشت و پس از مدت ها این پیروزی حس خوشایندی داشت.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، ارطغرل ساغلام پس از برتری یک بر صفر تراکتور مقابل مس رفسنجان در نشست خبری اظهار داشت: ماه مبارک رمضان را تبریک گفته و امیدوارم برای دنیای اسلام مبارک باشد. امیدوارم طاعات و عبادات مورد قبول حق باشد و یکی از افرادی که از برکت این ماه سود برد ما بودیم و این ماه همراه با برکت برای ما شروع شد. با ۳-۲ مورد تشکر صحبت‌هایم را ادامه می‌دهم.

وی افزود: باید از سردار خرم استاندار تشکر کنم که همه شرایط را از هر نظر برای حضور هواداران مهیا کرد و این موضوع روی برد تراکتور تاثیر گذاشت. همچنین از زنوزی هم تشکر مخصوص دارم که قبل بازی به باشگاه آمد و جلسه خوبی با بازیکنان برگزار کرد و روحیه و انگیزه آنها را بالا برد. در مورد آینده تیم سخنان زیبایی گفت. بعد از مدتی بار دیگر همراه هواداران بودن در استادیوم حس خاصی برای ما داشت. استادیوم یادگار امام و هواداران پرشورش واقعیات تیم تراکتور هستند. تراکتور بدون هوادار را تصور کردن مانند تصور یک غذای بدون نمک است. واقعا دوست دارم تشکر جدا و مخصوصی از هواداران داشتم که تمام ظرفیت را پر کرده و بدون به جا گذاشتن یک صندلی خالی به تیم کمک کردند.

ساغلام افزود: شرایط تیم ما واضح است. از ابتدای فصل همه پیگیر این وضعیت هستید و تراکتور را بهتر از ما می‌شناسید می‌دانید مشکلات زیادی داریم که حل کردن آنها در زمان کم کار ساده‌ای نیست. ولی می‌ توانیم کارهایی انجام بدهیم که یکی از اولویت‌ها هم حفظ نظم تیم است. قبل از بازی به بازیکنان گفتیم امروز برای بردن مسابقه باید هر چه در توان دارند در زمین عملی کنند. باید حداکثر نظم را داشته باشیم و کاملاً به منظم بازی کردن پایبند باشیم. خوب می‌دانستیم مس رفسنجان یکی از بهترین تیم‌های لیگ ایران است. امروز هم واقعاً خوب بازی کردیم و بچه‌های ما به این نظم پایبند بودند و خیلی هم تلاش کردند.

وی تصریح کرد:‌ باید اعتراف کنم فوتبال خیلی زیبایی بازی نکردیم اما هر روز سعی داریم برخی موارد را بهتر انجام بدهیم. واقعیت این است که تیم از لحاظ بسته شدن مشکلاتی داشته و کار خیلی خوبی در این زمینه صورت نگرفته است. اما با دویدن بیشتر و پایبند بودن به نظم و انجام دادن برخی کارهای خوب می‌توانیم روز به روز بیشتر پیشرفت کنیم. با توجه به زمانی که در پیش داریم می‌توانیم چنین بازی‌هایی بیشتر رقم بزنیم و نتایج بهتری کسب کنیم. بازیکنانم امروز شخصیت خود را نشان دادند.

سرمربی تراکتور گفت: به خاطر سعی و تلاش‌شان از آنها تشکر می‌کنم. بعد از مدت طولانی بردن حس خوشایندی برای ما ایجاد کرد و وقتی این برد مقابل هواداران اتفاق افتاد خوشحالی مضاعفی برای ما بود. به این سه امتیاز خیلی نیاز داشتیم بار دیگر حدود یک ماه بازی نخواهیم کرد و برای همین ۶ روز به بازیکنانم استراحت می‌دهم. پس از آن برای مسابقه با نفت مسجدسلیمان آ‌ماده می‌شویم.

ساغلام در خصوص اینکه از کیفیت تراکتور مقابل مس رفسنجان راضی بود، عنوان کرد: تمرینات تراکتور را در روزهای جمعه و شنبه فقط به کار ضربات ایستگاهی اختصاص دادیم اما نفراتی که امروز بیرون از ترکیب ما بودند می‌توانستند کیفیت تراکتور را بالاتر ببرند.

انتهای پیام