سارقان لاستیک خودروها در معابر تبریز دستگیر شدند
سارقان لاستیک خودروها در معابر تبریز دستگیر شدند

به گزارش قلم پرس، رئیس پلیس آگاهی آذربایجان‌شرقی روز چهارشنبه در یک گفت و گوی خبری با اعلام این مطلب از شناسایی و دستگیری باند چهار نفره سارقان لاستیک خودروهای پاک شده در معابر، خیابان ها و مقابل منزل شهروندان در تبریز خبر داد. سرهنگ ابراهیم محمودی افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت لاستیک خودروها […]

به گزارش قلم پرس، رئیس پلیس آگاهی آذربایجان‌شرقی روز چهارشنبه در یک گفت و گوی خبری با اعلام این مطلب از شناسایی و دستگیری باند چهار نفره سارقان لاستیک خودروهای پاک شده در معابر، خیابان ها و مقابل منزل شهروندان در تبریز خبر داد.

سرهنگ ابراهیم محمودی افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت لاستیک خودروها در معابر عمومی، بلافاصله موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی گفت: با اتمام تحقیقات نامحسوس پلیس و بررسی مستندات موجود، سرانجام مأموران پلیس آگاهی با تلاش و پیگیری‌های شبانه‌روزی باند چهار نفره سارقان لاستیک خودرو را شناسایی و در مخفیگاه‌شان دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی آذربایجان شرقی با اشاره به اعتراف سارقان به ۵۳ فقره سرقت لاستیک از خودروها در معابر عمومی تبریز خاطرنشان کرد: در این راستا هفت نفر مالخر نیز شناسایی و دستگیر شد.  

سرهنگ محمودی در پایان به برخورد قاطع پلیس با از بین برندگان امنیت و آرامش مردم در جامعه تاکید کرد.

به گزارش ایرنا، سرقت لاستیک های پارک شده در معابر و خیابان های تبریز در روزهای گذشته، بازتاب گسترده ای در فضای مجازی و رسانه های محلی داشت و کاربران فضای مجازی با انتقاد از ادامه این روند، خواستار برخورد جدی پلیس با قانون شکنان و سارقان بودند.  

به دنبال وقوع این اتفاق، تصاویر متعددی از خودروهایی که لاستیک و رینگ آنها آنها به سرقت رفته و سارقان به جا لاستیک های سرقتی، آجر گذاشته بودند، در فضای مجازی منتشر و بین کاربران دست به دست شد.  

یکی از کاربران فضای مجازی با نوشتن اینکه چهار دست لاستیک و رینگ خودروی سمند حدود ۱۵ میلیون تومان می ارزد، سرقت لاستیک های خودروهای شهروندان را موجب نگرانی شهروندان دانسته و خواستار برخورد قاطع پلیس با سارقان شده بود.

حال پلیس با شناسایی و دستگیری اعضای این باند سرقت، مُهر پایانی بر دغدغه و نگرانی مردم تبریز از وقوع این پدیده مذموم گذاشت.