ساخت قطعات و انجام اورهال همه پرنده‌های باسرنشین و  بی‌سرنشین توسط نیروی هوایی
ساخت قطعات و انجام اورهال همه پرنده‌های باسرنشین و  بی‌سرنشین توسط نیروی هوایی

فرمانده پایگاه دوم شکاری فکوری تبریز با بیان اینکه تمام پرنده‌های خودمان را اورهال می‌کنیم، گفت: بزرگترین سرمایه نیروی هوایی همین است به طوریکه ما الآن جنگنده‌های کوثر که صد درصد ایرانی است را در آسمان داریم. تمام اورهال و تعمیرات و ساخت پهباد و قطعه‌سازی نیز در دنیا جایگاه ویژه‌ای داریم. به گزارش قلم […]



فرمانده پایگاه دوم شکاری فکوری تبریز با بیان اینکه تمام پرنده‌های خودمان را اورهال می‌کنیم، گفت: بزرگترین سرمایه نیروی هوایی همین است به طوریکه ما الآن جنگنده‌های کوثر که صد درصد ایرانی است را در آسمان داریم. تمام اورهال و تعمیرات و ساخت پهباد و قطعه‌سازی نیز در دنیا جایگاه ویژه‌ای داریم.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، امیر سرتیپ رضا یوسفی، فرمانده پایگاه دوم شکاری فکوری تبریز امروز در سخنرانی پیش از خطبه نماز عبادی و سیاسی جمعه تبریز اظهار کرد: هر روز بهمن ماه یوم الله است؛ عید مبعث برای مسلمانان یک روز وحدت‌آفرین است و چه زیبا که مقارن با بهمن ماه شده است. 

وی با بیان اینکه امام علی(ع) یکی از معجزات خلقت است، گفت: تولد ایشان در کعبه و شکافت دیوار و غیره همه از این معجزه حکایت دارد و همچنان همان شکاف وجود دارد. 

فرمانده پایگاه دوم شکاری فکوری تبریز افزود: ما شیعیان علی(ع) و فرزندان زهرا(س) هستیم و در محضر فردی هستیم که در مسجد به دنیا آمده و در مسجد نیز به شهادت رسید. 

وی گفت: ۱۹ بهمن ماه، یک واقعه تاریخی در انقلاب است زیرا در این روز تعداد افرادی مومن و بابصیرت با یکدیگر جمع شدند و بیعت تاریخی را با حضرت امام رحمت الله انجام دادند. 

بیعت نیروی هوایی با امام یک عملیات آزادمنشی بود

یوسفی بیان داشت: این بیعت در زمانی انجام گرفت که هنوز تکلیف انقلاب اسلامی مشخص نبود و ساختار حکومت طاغوت بود و ساختار مدیریتی در دست افراد استکبار بود و هنوز مشخص نبود که نتیجه پیروزی انقلاب در ۲۲ بهمن مشخص می‌شود. 

وی ادامه داد: عملیات حضور و بیعت کارکنان نیروی هوایی یک عملیات بزرگ و آزادمنشی بود. 

فرمانده پایگاه دوم شکاری فکوری تبریز ابراز کرد: این حرکت تاریخی باعث شد تا ابهت طاغوت و امید آنها به ارتش ایران از هم بپاشد و این یک غافلگیری محض برای آنها بود. 

وی گفت: این حرکت نیروی هوایی با بصیرت زمان‌شناسی انجام شد و امام رحمت الله نیز آنها را با لقب نیروی هوایی الهی و رزق بدون حساب مزین کرد. 

یوسفی ادامه داد: این بیعت نیروی هوایی شتاب‌دهنده انقلاب شد و پیامدهای متعددی هم داشت به طوریکه امید و شعف را در داخل ایجاد کرد و در خارج نیز دشمنان را عصبی کرد. 

وی با تاکید بر اینکه انقلاب بر سه رکن تشکیل شده است؛ گفت: مردم، رهبری و اسلام سه رکن اساسی است به طوریکه رکن اول با وحدت همیشه تاثیرگذار بوده است و حتی این رکن به قدری همیشه مهم است که دشمن نیز به آن پی برده است. 

فرمانده پایگاه دوم شکاری فکوری تبریز با اشاره بر انتخابات پیش رو، گفت: دشمن همه تلاش خود را برای کم رنگ کردن انتخابات می‌کند زیرا می‌داند مردم با وحدت بر دهان آنها می‌زنند. 

وی به ضلع دوم تشکیل انقلاب یعنی رهبری اشاره کرد و گفت: دشمن مایوس هستند که در این خصوص نفوذی داشته باشند. 

یوسفی با بیان اینکه رکن سوم انقلاب اسلام است، توضیح داد: بینش و شریعت و آرمان و اهداف ما در نیروی هوایی بر مبنای آیات قرآن است و ما سربازان اینگونه یاد گرفتیم که ما مجاهد فی‌السبیل‌الله هستیم و همیشه در خدمت مستضعفین بوده و از اموال و جان خود هزینه می‌کنیم و اعتقاد داریم که خداوند ما را یاری می‌کند و نعمت خود را در آخرت به بندگانش خواهد داد. 

وی اضافه کرد: اگر فقط توجه به این دنیا باشد و منافع حزبی شخصی مطرح شود، جنگ احد دوباره شکل می‌گیرد؛ این برای ما عبرتی از رویدادهای اسلامی است و مطیع محض رهبری هستیم. 

فرمانده پایگاه دوم شکاری فکوری تبریز ابراز کرد: دشمنان برای برگرداندن قدرت خود فعالیت زیادی کردند به طوریکه اولین حرکت انحلال ارتش بود که با تدبیر حکیمانه رهبر کبیر انقلاب خنثی شد. 

وی ادامه داد: ایجاد حرکات تجزیه‌طلبانه، ایجاد ترور، تحریم، هشت سال جنگ تحمیلی و غیره نیز از دیگر اقدامات انجام گرفته از سوی دشمن بود. 

یوسفی گفت: الحمدالله تا به امروز ایران اسلامی سربلند است و پرچمدار شیعه است. 

وی افزود: نیروی هوایی از ابتدا بالندگی خود را نشان داده است و ادامه هم خواهد داد. 

فرمانده پایگاه دوم شکاری فکوری تبریز گفت: نیروی هوایی در خودباوری و همت جامعه نیروی هوایی یکی از قدرت‌های شش گانه است زیرا دشمن گمان می‌کرد با خروج مستشاران نیروی هوایی سقوط خواهد کرد ولی با خودباوری اینگونه نشد و سربلند بود. 

وی به خودکفایی نیروی هوایی اشاره کرد و گفت: بزرگترین سرمایه نیروی هوایی همین است به طوریکه ما الآن جنگنده‌های کوثر که صد درصد ایرانی است را در آسمان داریم. تمام اورهال و تعمیرات و ساخت پهپاد و قطعه‌سازی نیز در دنیا جایگاه ویژه‌ای داریم. 

یوسفی بیان داشت: در اقتدار هوایی نیز حرف‌های زیادی داریم به طوریکه دستگیری شرور ریگی یک مثال کوچک از این اقتدار است. 

وی ادامه داد: حضور در مردم یاری نیز از دیگر ویژگی‌های نیروی هوایی است. 

نیروی هوایی همیشه فعال و دشمن‌ترسان است

فرمانده پایگاه دوم شکاری فکوری تبریز تصریح کرد: نیروی هوایی همیشه فعال و دشمن‌ترسان است و همواره نیز در دفاع از مسلمین جهان همین‌گونه خواهد بود. 

وی خاطرنشان کرد: نیروی هوایی در گام دوم انقلاب نیز مثل قبل مقتدر خواهد بود و افتخار خواهد کرد که فرزند ایران است. 

پایان پیام/۶۰۰۳۰