زیکو و پسر حسن زیکو در راه تبریز
زیکو و پسر حسن زیکو در راه تبریز

قرار است نماینده زنوزی در کشور ترکیه به گزینه‌های هدایت تیم تراکتورسازی مذاکره کند. به گزارش قلم پرس، تیم تراکتورسازی برنامه آماده‌سازی خود برای فصل آتی لیگ برتر را آغاز کرده و در گام نخست با  محسن فروزان، محمد طیبی و علی رضا نقی‌زاده قرارداد منعقد کرده است. در مورد هدایت تیم تراکتورسازی تا به […]

قرار است نماینده زنوزی در کشور ترکیه به گزینه‌های هدایت تیم تراکتورسازی مذاکره کند.

به گزارش قلم پرس، تیم تراکتورسازی برنامه آماده‌سازی خود برای فصل آتی لیگ برتر را آغاز کرده و در گام نخست با  محسن فروزان، محمد طیبی و علی رضا نقی‌زاده قرارداد منعقد کرده است.

در مورد هدایت تیم تراکتورسازی تا به امروز نام‌های زیادی به گوش رسیده است که می‌توان به فرانک ریکارد، الکساندر نوری، فلیکس ماگات اشاره کرد. اما هنوز هیچ یک از نام‌های فوق تایید نشده‌اند و مسوولان باشگاه تراکتورسازی ترجیح می‌دهند چراغ خاموش با گزینه‌های خود مذاکره کنند.

جدیدترین نامی که در این روزها به عنوان گزینه هدایت تراکتورسازی مطرح شده است، زیکو مربی سابق تیم ملی ژاپن و عراق است.

وی چندین سال سابقه کار در کشور عراق را داشته و تا حدودی با فوتبال این منطقه آشنا است و جزو مربیانی است که همیشه طرفدار فوتبال تهاجمی بوده است.

شنیده می‌شود مذاکره با ماگات و فرانک ریکارد به دلیل درخواست مالی بالا به بن‌بست خورده است، اما زیکو چراغ سبز به تراکتورسازان نشان داده است و احتمال دارد این مربی که به پله سفید مشهور است، پیشنهاد تراکتورسازان را قبول کند.

زیکو در دوران بازیکنی عضو تیم کهکشانی برزیل در جام جهانی ۱۹۸۶ بزریل بوده و برای بسیاری از فوتبال دوستان ایرانی چهره‌ای آشنا است.

وی در رده باشگاه هم سابقه مربیگری در تیم فنرباغچه ترکیه و بنیادکار ازبکستان دارد.

پیام صادقیان در تیرراس تراکتوری‌ها

پسر بازیکن سابق فوتبال تبریز نیز جزو گزینه‌های تراکتورسازی است. پیام صادقیان پسر حسن صادقیان که به حسن زیکو مشهور بود، یکی دیگر از گزینه‌های تراکتورسازی برای فصل آتی است.

پیام صادقیان در حال حاضر در لیگ ترکیه بازی می‌کند و پیش از این سابقه بازی در تیم‌های پرسپولیس تهران، ذوب‌آهن اصفهان و ماشین‌سازی تبریز را دارد.

مرحو‌م حسن صادقیان پدر پیام صادقیان از ستاره‌های فوتبال تبریز در دهه ۶۰ بوده و بیشترین حضورش در تیم ماشین‌سازی بود و با تیم تراکتورسازی در سال ۷۱ به مقام سوم ایران دست یافت.

حسن صادقیان به دلیل تکنیک بالای و شم گلزنی اش به حسن زیکو شهرت داشته و با این بازیکن برزیلی مقایسه می‌شده است.