زنوزی: امور اجرایی باشگاه برعهده مدیرعامل است/ وابستگانم حق حضور در اطراف تراکتورسازی را ندارند
زنوزی: امور اجرایی باشگاه برعهده مدیرعامل است/ وابستگانم حق حضور در اطراف تراکتورسازی را ندارند

محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه تراکتورسازی تبریز تأکید کرد که امور اجرایی باشگاه برعهده مدیرعامل است. به گزارش قلم پرس، محمدرضا زنوزی با بیان اینکه مسئولیت امور اجرایی باشگاه برعهده مدیرعامل است، اظهارداشت: تمرکز و سعی ما از بدو در اختیار گرفتن باشگاه تراکتورسازی، ایجاد ثبات و جاری کردن اصول حرفه‌ای در این مجموعه بوده و […]

محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه تراکتورسازی تبریز تأکید کرد که امور اجرایی باشگاه برعهده مدیرعامل است.

به گزارش قلم پرس، محمدرضا زنوزی با بیان اینکه مسئولیت امور اجرایی باشگاه برعهده مدیرعامل است، اظهارداشت: تمرکز و سعی ما از بدو در اختیار گرفتن باشگاه تراکتورسازی، ایجاد ثبات و جاری کردن اصول حرفه‌ای در این مجموعه بوده و چارت به وجود آمده نیز تاکنون در همین راستا تعیین شده است.

وی تصریح کرد: بنده و هیئت مدیره در امر هدف‌گذاری و تبیین چشم انداز در کنار رضا اسدی (مدیرعامل) هستیم و ایشان در امور اجرایی دارای اختیار کامل است.

مالک باشگاه تراکتورسازی همچنین با اشاره به اعلام موضع و انتشار برخی مطالب از سوی نزدیکانش در محافل مختلف، عنوان کرد: باشگاه تراکتورسازی یک زنوزی دارد و بقیه افراد نزدیک و منتسب به بنده هیچ سمت و دخالتی در باشگاه ندارند و تریبون اصلی و رسمی خود بنده هم وب‌سایت رسمی باشگاه است. آرامش تراکتورسازی خط قرمز من است و در این رابطه حتی برای نزدیک‌ترین افراد و اعضای خانواده‌ام هم استثناء قائل نیستم و حتی به مسئولان باشگاه دستور داده‌ام که از حضور وابستگان من در اطراف باشگاه و کنار تیم جلوگیری کنند.

وی در پایان با تأکید بر اینکه هیچ فردی اجازه سوءاستفاده از ارتباط با بنده در رابطه با باشگاه تراکتورسازی را ندارد، گفت: باشگاه تراکتورسازی متعلق به میلیون‌ها مردم عاشقی است که با این تیم زندگی می‌کنند و صیانت و حفاظت از آن مسئولیت بزرگی است که بر عهده ما قرار گرفته است، بنابراین با تمام توان در این راه تلاش خواهم کرد.