زنده‌گیری ۶۶۵۷ سگ بلاصاحب در تبریز
زنده‌گیری ۶۶۵۷ سگ بلاصاحب در تبریز

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز گفت: از ابتدای سال تا ۲۲ مرداد، بالغ بر ۶ هزار و ۶۵۷ قلاده سگ بلاصاحب از معابر زنده گیری شده است. به گزارش قلم پرس،از تبریز، جواد صدیقی ظهر امروز در سلسه نشست های مدیران شهرداری در سال جاری اظهار کرد: اشتهار تبریز به پاکیزگی و […]



معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز گفت: از ابتدای سال تا ۲۲ مرداد، بالغ بر ۶ هزار و ۶۵۷ قلاده سگ بلاصاحب از معابر زنده گیری شده است.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، جواد صدیقی ظهر امروز در سلسه نشست های مدیران شهرداری در سال جاری اظهار کرد: اشتهار تبریز به پاکیزگی و تمیزی شهر و نبود متکدی از مواردی است که باید به صورت جدی مورد توجه تمام همکاران حوزه خدمات شهری قرار گیرد و بر همین اساس با همرای نیروی انتظامی از ابتدای سال تا ۲۲ مرداد، ۱۲۳ نفر متکدی مرد و ۳۹ متکی زن از معابر شهر جمع آوری شده و به کمپ ترک اعتیاد تحویل داده شد به طوری که این متکدیان در بیشتر مواقع از شهرهای دیگر به تبریز مراجعت می کنند.

وی با بیان اینکه ارتقا و تأمین امنیت اجتماعی شهروندان با جمع آوری متکدیان در اولویت برنامه‌ها قرار دارد، ادامه داد: از ابتدای سال تا بیست و دوم مرداد، ۲۹ کودک کار از معبرهای شهری به بهزیستی معرفی شد.

جواد صدیقی با اعلام اینکه از ابتدای سال تا ۲۲ مرداد، بالغ بر ۶ هزار و ۶۵۷ قلاده سگ بلاصاحب از معابر زنده گیری شده است، یاد آور شد: پناهگاه حیوانات شهرداری تبریز با ظرفیت ۳۰ هزارقلاده سگ و  پناهگاه پردیس نیز با ظرفیت بالغ بر ۳ هزار قلاده آماده عقیم سازی و نگهداری این حیوانات است.

جمع آوری ۸۵۳وانت بار میوه فروش سدمعبر

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز با بیان اینکه ۸۵۳ دستگاه وانت بار سد معبری  از آبان سال ۱۴۰۱ تا ۲۲ مرداد سال‌جاری در تبریز جمع آوری شده است، تصریح کرد: ۷۴۳ دستگاه از این وانت بارها با دستور قضایی و هماهنگی حراست و معاونت خدمات شهری با طی مراحل قانونی ترخیص شد و در صورت تکرار سد معبر طبق قانون خودرو متخلف، به مدت ۶ ماه توقیف خواهد شد.

پایان پیام/