رویکرد سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری نشاط و معنویت در جامعه است
رویکرد سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری نشاط و معنویت در جامعه است
سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز گفت: تلاش سازمان این است که طی چهار ماه آینده و سال بعد، رویکرد حرکت، تحرک، نشاط، ورزش و معنویت در جامعه وجود داشته باشد.

به گزارش قلم پرس، رسول جوانعلی‌آذر صبح امروز در آیین افتتاح دبیرخانه مسابقات جام پرچم، اظهار کرد: این مراسم که به همت بسیج شهرداری برگزار می‌شود، شروعی برای یک نهضت بزرگ در تبریز به نام هر شهروند یک ورزشکار است.

وی ادامه داد: تلاش مجموعه فرهنگی ورزشی شهرداری تبریز این است که طی چهار ماه آینده و سال بعد، رویکرد حرکت، تحرک، نشاط، ورزش و معنویت در جامعه باشد و جام پرچم نیز می‌تواند شروع‌کننده این کار باشد.

جوانعلی‌آذر با بیان اینکه هر کس امر به ورزش کند امر به دوری از گناه می‌کند، عنوان کرد: امیدواریم شهرمان شاهد حرکت و فعالیت‌های همگانی و عمومی برای ورزش و تحرک شهروندان باشد چراکه تنبلی هم مثل کینه‌و حسادت، نوعی ویروس است و ورزش آنتی ویروس تنبلی است.

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز گفت: کسانی که در توسعه ورزش فعالیت می‌کنند، رزمندگان جبهه ضد شیطان و ضد ویروس هستند و امیدواریم همه ما در صف مبارزه با شیطان تنبلی قرار بگیریم.