رونمایی از سامانه خدمات الکترونیکی بازنشستگان فولاد
رونمایی از سامانه خدمات الکترونیکی بازنشستگان فولاد

به گزارش روابط عمومی صندوق بازنشستگی فولاد، در این مراسم، “رضا مسرور” مدیرعامل صندوق گفت: ۱۳ سامانه برای گسترش خدمات الکترونیکی برای بازنشستگان فولاد رونمایی شد و استفاده از توان مهندسان فناوری اطلاعات صندوق برای طراحی و اجرای این سامانه افتخارآمیز است. وی افزود: نباید فکر کنیم کار ما با راه اندازی این ۱۳ سامانه […]

به گزارش روابط عمومی صندوق بازنشستگی فولاد، در این مراسم، “رضا مسرور” مدیرعامل صندوق گفت: ۱۳ سامانه برای گسترش خدمات الکترونیکی برای بازنشستگان فولاد رونمایی شد و استفاده از توان مهندسان فناوری اطلاعات صندوق برای طراحی و اجرای این سامانه افتخارآمیز است.

وی افزود: نباید فکر کنیم کار ما با راه اندازی این ۱۳ سامانه در حوزه فناوری اطلاعات به پایان رسیده است، مدیریت فناوری اطلاعات  باید با تشکیل اتاق فکر هر خدمت و فعالیتی که قابلیت غیرحضوری شدن را دارد  به صورت الکترونیکی ارائه دهد.

وی پایش مستمر، رفع اشکالات احتمالی و توجه ویژه به موضوع امنیت سامانه را خاطرنشان و تصریح کرد:  نرم افزار تلفن همراه برای این سامانه باید هر چه سریع تر راه اندازی شود تا بازنشستگان به راحتی خدمات خود را دریافت کنند.

 

صدور گواهی ضمانت و کسر از حقوق بازنشستگان فولاد الکترونیکی شد

مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد از صدور الکترونیکی گواهی ضمانت و کسر از حقوق بازنشستگان فولاد خبر داد . 

“رضا مسرور”در نامه ای به مدیران عامل بانک ها و موسسات مالی و اعتباری مجاز تحت نظارت بانک مرکزی با اشاره به راه اندازی سامانه غیرحضوری  صدور گواهی ضمانت و کسر از حقوق بازنشستگان این صندوق اعلام کرد: از تاریخ یکم اسفند سال جاری فرایند صدور گواهی و ضمانت کسر از حقوق برای همه بانک ها و موسسات مجاز به صورت الکترونیکی انجام می شود.

وی در این نامه عنوان کرد: ضمن ابلاغ مراتب به همه واحدهای تابعه نسبت به دریافت و قبول گواهی ضمانت مزبور و همچنین اصالت سنجی نامه از طریق کد کشوری و کد رهگیری(شماره نامه) درج شده در متن نامه گواهی و ضمانت ارایه شده از طریق متقاضی اقدام کنند.

صندوق بازنشستگی فولاد با هدف رفاه بازنشستگان قرار است در سه ماه آینده یازده خدمت خود را به صورت الکترونیکی ارائه کند.