ره‌پیک: تاکنون حادثه قابل بررسی در شورای نگهبان گزارش نشده است
ره‌پیک: تاکنون حادثه قابل بررسی در شورای نگهبان گزارش نشده است

سخنگوی هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات اعلام کرد:‌ تاکنون اتفاق یا حادثه‌ قابل طرح و بررسی و تصمیم گیری در شورای نگهبان گزارش نشده است. به گزارش حوزه پارلمانی خبرگزاری فارس، سیامک ره‌پیک سخنگوی هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات در جمع خبرنگاران، درباره روند نظارت هیئت‌ها بر انتخابات گفت: صبح امروز هیئت‌های نظارت در سطح […]

سخنگوی هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات اعلام کرد:‌ تاکنون اتفاق یا حادثه‌ قابل طرح و بررسی و تصمیم گیری در شورای نگهبان گزارش نشده است.

به گزارش حوزه پارلمانی خبرگزاری فارس، سیامک ره‌پیک سخنگوی هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات در جمع خبرنگاران، درباره روند نظارت هیئت‌ها بر انتخابات گفت: صبح امروز هیئت‌های نظارت در سطح کشور و عوامل نظارتی با شروع فرآیند انتخاباتی فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.

وی افزود: در ستاد مرکزی هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات نیز به صورت لحظه به لحظه تمامی حوادث و گزارش‌ها را رصد می‌کنیم و تاکنون اتفاق و یا حادثه‌ای که در سطح طرح در شورای نگهبان و قابل تصمیم‌گیری باشد، گزارش نشده است.

سخنگوی هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات در پایان خاطرنشان کرد: البته مشکلاتی که گزارش شده در سطح هیئت‌های نظارت استانی قابل بررسی و رفع بوده و اگر نیازی به تصمیم هیئت مرکزی نظارت در شورای نگهبان باشد حتما طرح شده و مورد بررسی قرار می‌گیرد.