رهایی یک نفر از قصاص در کوهبنان کرمان با رضایت اولیای دم و تلاش مسئولان قضایی
رهایی یک نفر از قصاص در کوهبنان کرمان با رضایت اولیای دم و تلاش مسئولان قضایی

خبرگزاری میزان – رئیس دادگستری شهرستان کوهبنان استان کرمان گفت: به برکت ماه رحمت و مغفرت ماه مبارک رمضان یک قاتل با تلاش دادگستری و رضایت ورثه مرحومه، از قصاص رهایی یافت. محمد مهدی میرزایی عبدالیوسفی درتشریح این خبر افزود: پس از گذشت شش ماه از وقوع قتل یک خانم در شهرستان کوهبنان، ورثه مقتول […]

خبرگزاری میزان – رئیس دادگستری شهرستان کوهبنان استان کرمان گفت: به برکت ماه رحمت و مغفرت ماه مبارک رمضان یک قاتل با تلاش دادگستری و رضایت ورثه مرحومه، از قصاص رهایی یافت.

محمد مهدی میرزایی عبدالیوسفی درتشریح این خبر افزود: پس از گذشت شش ماه از وقوع قتل یک خانم در شهرستان کوهبنان، ورثه مقتول با حضور در جلسه رسیدگی شعبه اول دادگستری شهرستان کوهبنان رضایت و گذشت خود را اعلام کردند.

وی اظهار داشت: هر فعل مجرمانه‌ای مستوجب مجازات است و در مورد جرم قتل عمد، نیز مرتکب به موجب قانون مجازات اسلامی به مجازات قصاص نفس محکوم می‌شود.

میرزایی عبدالیوسفی افزود: قتل مذکور در مورخ ۲۰/۰۸/۱۳۹۹ بر اثر اختلاف ملکی در کوهبنان اتفاق افتاده بود و قاتل از آن زمان در بازداشتگاه بسر می‌برد و در جلسه رسیدگی به جرم مزبور قاتل و ورثه‌ی مرحومه حاضر شدند که با بیان احادیث و روایتی در خصوص گذشت و همچنین تلاش‌های زیاد دادگستری سرانجام ورثه مرحومه از خون مادر خود گذشتند و به قاتل مادر خود حیاتی مجدد بخشیدند.

وی ادامه داد: ورثه مقتول اظهار داشتند، رضایت ما در این ماه مبارک رمضان فقط به خاطر رضای خداوند متعال و این بخشیدن نیز معامله ما با پروردگار می‌باشد.

انتهای پیام/