رضایت مقام‌های رژیم صهیونیستی از گفت‌وگو با آمریکایی‌ها درباره ایران
رضایت مقام‌های رژیم صهیونیستی از گفت‌وگو با آمریکایی‌ها درباره ایران

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، مقام‌های رژیم صهیونیستی از گفت‌وگو با مقام‌های آمریکایی در خصوص مذاکرات هسته‌ای ایران ابراز رضایت کرده‌اند. پایگاه آکسیوس گزارش داد آمریکا و اسرائیل به دنبال آن هستند که اختلافاتشان بر سر توافق هسته‌ای را کاهش داده و به سمت همکاری بر سر دیگر مسائل مرتبط با ایران حرکت کنند. […]

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، مقام‌های رژیم صهیونیستی از گفت‌وگو با مقام‌های آمریکایی در خصوص مذاکرات هسته‌ای ایران ابراز رضایت کرده‌اند.

پایگاه آکسیوس گزارش داد آمریکا و اسرائیل به دنبال آن هستند که اختلافاتشان بر سر توافق هسته‌ای را کاهش داده و به سمت همکاری بر سر دیگر مسائل مرتبط با ایران حرکت کنند.

یک مقام ارشد رژیم صهیونیستی بعد از گفت‌وگوهای انجام‌شده در روز جمعه میان «جیک سالیوان»، مشاور امنیت ملی آمریکا و «مئیر بن‌شابات»، مشاور امنیت داخلی رژیم صهیونیستی این خبر را به آکسیوس گزارش داده است.

مقام‌های اسرائیلی به آکسیوس گفته‌اند تل‌آویو بازگشت آمریکا به برجام را حتمی می‌داند و به همین دلیل هنگامی که بن‌شابات برای انتقال پیام اسرائیل درباره ایران وارد واشنگتن شد، تمایل داشت بحث را به سمت مسائلی غیر از مسئله برنامه هسته‌ای ایران هدایت کند. 

سالیوان و بن‌شابات به مدت دو ساعت در سفارت اسرائیل در واشنگتن دیدار کردند. «برت مک‌گورگ» و «باربارا لیف»، مقام‌های شورای امنیت ملی آمریکا و «گیلاد عردان» و «روون آزار»، مقام‌های شورای امنیت داخلی اسرائیل دیگر مقام‌های حاضر در این جلسه بودند.

«راب مالی»، نماینده آمریکا در امور ایران برای دقایقی در این جلسه حضور یافت و گزارش مربوط به گفت‌وگوهای هسته‌ای را به مقام‌های اسرائیل ارائه کرد و سپس برای شرکت در مذاکرات غیرمستقیم درباره برجام عازم وین شد.

 

در حال تکمیل…