رشد ۱۰۰درصدی در حوزه صدور مجوز برای ساخت فیلم
رشد ۱۰۰درصدی در حوزه صدور مجوز برای ساخت فیلم

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی از رشد صددرصدی در حوزه صدور مجوز برای ساخت فیلم خبر داد و گفت: در تلاش برای کمک به بهبود فعالیت هنرمندان این عرصه هستیم. به گزارش قلم پرس،از تبریز، سیدمحمدحسین بلاغی امروز در دومین جشن مهر سینمای ایران در تبریز اظهار کرد: از سال گذشته و با […]



مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی از رشد صددرصدی در حوزه صدور مجوز برای ساخت فیلم خبر داد و گفت: در تلاش برای کمک به بهبود فعالیت هنرمندان این عرصه هستیم.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، سیدمحمدحسین بلاغی امروز در دومین جشن مهر سینمای ایران در تبریز اظهار کرد: از سال گذشته و با تدبیر سازمان سینمایی کشور شاهد آغاز جشن مهر سینمای کشور هستیم.

وی با تبریک میلاد پیامبر اکرم (ص) گفت: پیامبر اکرم (ص) با فضایل خود و با راهبری جامعه اسلامی نشان دادند که اگر در کنار هم برای هدفی متعالی تلاش کنیم، قطعا ثمر خواهد بود.

بلاغی، جامعه سینمایی کشور و استان را دارای وحدت رویه و در کنار هم دانسته و گفت: مجموعه های مختلف فرهنگی و هنری در استان در کنار هم با وحدت و هماهنگی در حال فعالیت هستند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی از رشد صددرصدی در حوزه صدور مجوز برای ساخت فیلم خبر داد و گفت: در تلاش برای کمک به بهبود فعالیت هنرمندان این عرصه هستیم.

افتتاح سینما در چاراویماق نقطه عطفی در فعالیت سینمایی و هنری این شهرستان است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی همچنین در مراسم افتتاح سینما فرهنگ در چاراویماق گفت: افتتاح سینما در چاراویماق نقطه عطفی در فعالیت سینمایی و هنری این شهرستان است.

سیدمحمدحسین بلاغی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی  اظهار کرد: شهرستان چاراویماق از مناطق محروم و کم برخوردار استان است و توجه سازمان سینمایی قابل تقدیر است.

وی ادامه‌ داد: در این شهرستان طی سالهای ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ ذیل برنامه های عدالت فرهنگی دولت سیزدهم دو دوره آموزش رایگان هنر در دوازده رشته هنری و با حضور نزدیک به ۱۲۰۰ هنرجو برگزار شده که تمام هزینه‌های آن توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تامین شده است.

بلاغی با بیان اینکه امیدواریم افتتاح این سالن سینما نقطه عطفی در فعالیت سینمایی و هنری این شهرستان باشد اضافه کرد: سینما فرهنگ، واقع در شهرستان چارایماق از شهرستان‌های استان آذربایجان شرقی با سالنی دو منظوره و ظرفیت ۱۷۰ صندلی مجهز به سیستم پخش دیجیتال به بهره‌برداری رسید و انشالله بزودی به مدار سمفا متصل می‌شود.

شهرستان چاراویماق از مناطق محروم و کم‌برخوردار استان آذربایجان شرقی است که در راستای برنامه‌های عدالت فرهنگی دولت سیزدهم و با اهتمام سازمان سینمایی و موسسه سینماشهر صاحب سالن سینمایی شد.

گفتنی است در این آیین از اساتید و فعالان عرصه فیلم و سینمای استان قدردانی شد.

پایان پیام/