رسیدگی به ۱۶۵ پرونده در دیوان عدالت اداری
رسیدگی به ۱۶۵ پرونده در دیوان عدالت اداری

خبرگزاری میزان – حجت‌الاسلام والمسلمین محمد مصدق، رئیس دیوان عدالت اداری در نطق پیش از دستور نشست هیات عمومی گفت: با توجه به هماهنگی سران سه قوه و با توجه به توانایی آن‌ها مردم باید شاهد همدلی و تحول در کشور باشند تا وضعیت اقتصاد و معیشت هر چه سریعتر بهبود پیدا کند. رئیس دیوان […]

خبرگزاری میزان – حجت‌الاسلام والمسلمین محمد مصدق، رئیس دیوان عدالت اداری در نطق پیش از دستور نشست هیات عمومی گفت: با توجه به هماهنگی سران سه قوه و با توجه به توانایی آن‌ها مردم باید شاهد همدلی و تحول در کشور باشند تا وضعیت اقتصاد و معیشت هر چه سریعتر بهبود پیدا کند.

رئیس دیوان عدالت اداری به سند تحول قضایی که از سوی ریاست قبلی قوه قضاییه ابلاغ شده است اشاره کرد و گفت: با شناختی که از حجت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای اژه‌ای دارم، ایشان هم با قدرت مضاعف‌تر براساس سند تحول قضایی پیش خواهند رفت و اقدامات موثری انجام خواهند داد.

وی افزود: تلاش مضاعف شما در دیوان عدالت اداری را به ریاست قبلی و فعلی دستگاه قضایی اعلام کرده ام و با توجه به کار‌های انجام شده و برنامه‌های پیش رو به رئیس قوه قضاییه قول تحول عظیم در دو سال آینده در دیوان عدالت اداری را داده ام.

حجت الاسلام و المسلمین مصدق با اشاره به حجم پرونده‌های هیات عمومی در دو ماه گذشته گفت: با جلسات مضاعف و همت و تلاش همکاران دیوان عدالت اداری تعداد ۱۶۵ پرونده رسیدگی شده است و در حال حاضر هیچ پرونده‌ای از قبل در هیات عمومی نیست و رسیدگی به روز شده است و خوشبختانه با تدابیر به کار گرفته شده در ایام شیوع ویروس کرونا، هیچ خللی در برگزاری جلسات هیات عمومی وارد نشد.

رئیس دیوان عدالت اداری با اشاره به همت مضاعف در رسیدگی به پرونده‌ها در هیات‌های تخصصی دیوان عدالت اداری، گفت: قطعا با این همت و تلاش مضاعف در دو سال آینده می‌توان نوید داد که دیوان عدالت اداری متفاوت و متمایزی از ۴۲ سال قبل را داشته باشیم و به یکی از دستگاه‌های طراز اول نظام اسلامی تبدیل خواهد شد.

 وی در پایان گفت: همه همکاران قضایی و اداری می‌توانند نظرات و پیشنهادات خود را در رابطه با ارتقاء جایگاه دیوان عدالت اداری به صورت کتبی و شفاهی ارائه دهند، قطعا بررسی خواهد شد تا بتوانیم جایگاه دیوان را با همت و تلاش شما ارتقاء دهیم.

 

انتهای پیام/