رسانه ها چشمان تیزبین جامعه برای امید آفرینی و پیشگیری از انحرافات
رسانه ها چشمان تیزبین جامعه برای امید آفرینی و پیشگیری از انحرافات
فرمانده سپاه ناحیه امامت تبریز گفت: رسانه ها به عنوان چشمان تيزبين جامعه به منظور پیشگیری از انحرافات و در موارد لازم تبیین عملکرد دستگاه های اجرایی برای امید آفرینی در مردم، همواره به دنبال  ارتقاي سطح آگاهي و توسعه همه جانبه جامعه بوده اند.

به گزارش قلم پرس، حسین پوراسماعیل در آیین گرا میداشت روز خبرنگار در محل تالار اجتماعات پالایشگاه تبریز اظهر داشت: رسانه ها با انتشار اخبار تازه، جالب و به نفع مردم در جامعه به منظور کمک به اهداف نظام و انقلاب تلاش میکنند.

وی ادامه داد: رسانه ها به عنوان چشمان تیزبین جامعه به منظور پیشگیری از انحرافات و در موارد لازم تبیین عملکرد دستگاه های اجرایی برای امید آفرینی در مردم، همواره به دنبال  ارتقای سطح آگاهی و توسعه همه جانبه جامعه بوده اند.

فرمانده سپاه ناحیه امامت تبریز خاطرنشان کرد: روزخبرنگار بهانه ای برای تقدیر و قدردانی از رسانه ها بوده که برای اعتلای نظام و برای مردم تلاش میکنند.

پوراسماعیل با گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی، ادامه داد: این شهید والامقام شهید مظلوم قشر خبری و رسانه ای جمهوری اسلامی است که جان شیرین خود را وقف اطلاع رسانی کرد.