رسانه‌های استان با ارائه دیدگاه‌های خود به گرمی انتخابات یاری رساندند
رسانه‌های استان با ارائه دیدگاه‌های خود به گرمی انتخابات یاری رساندند

از همکاری گسترده رسانه‌های استان در ایجاد شور و نشاط انتخاباتی قدردانی می‌کنم مسوول کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات استان آذربایجان‌ شرقی از همکاری گسترده رسانه‌های استان که با ایجاد شور انتخاباتی، فضایی مساعد برای رقابت کاندیداهای مجلس را فراهم آوردند، قدردانی کرد. به گزارش قلم پرس، جواد آهنگری با اشاره به این […]

از همکاری گسترده رسانه‌های استان در ایجاد شور و نشاط انتخاباتی قدردانی می‌کنم
مسوول کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات استان آذربایجان‌ شرقی از همکاری گسترده رسانه‌های استان که با ایجاد شور انتخاباتی، فضایی مساعد برای رقابت کاندیداهای مجلس را فراهم آوردند، قدردانی کرد.

به گزارش قلم پرس، جواد آهنگری با اشاره به این که کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان، پرتعدادترین، پرهیجان‌ترین و پرتلاش‌ترین بخش ستاد را شامل می‌شد، اظهار داشت: در روزهای اخیر به خصوص در هفته تبلیغات و همچنین در روز برگزاری انتخابات شاهد مشارکت گسترده اهالی رسانه استان و به خصوص شهر تبریز در هر چه پرشورتر کردن فضای رقابت‌های انتخاباتی بودیم.

وی افزود: لازم است از اهالی محترم رسانه استان که تمام تلاش خود را برای انجام فعالیت‌های انتخاباتی با چاشنی کردن اخلاق‌مداری انجام دادند، قدردانی کنم.

به گفته آهنگری حفظ اخلاق در جامعه‌ای که پایه‌های خود را مبتنی بر حسن خلق و رفتار اسلامی ساخته است، ضرورتی غیرقابل اجتناب و اولویتی ارزشمند محسوب می‌شود و این ضرورت در زمان‌های حساسی همچون انتخابات چهره شاخص تری به خود می‌گیرد.

وی افزود: در ایام اخیر، شاهد فعالیت گسترده ده‌ها سایت و پایگاه خبری و نشریه برای پوشش اخبار و اتفاقات انتخاباتی بودیم و در روز برگزاری انتخابات هم مشارکت بیش از ۲۰۰ نفر خبرنگار و عکاس و عوامل خبری صدا و سیمای استان، چهره ای پر تب و تاب به روند برگزاری انتخابات داد.

آهنگری حضور مستمر و موثر اکیپ‌های خبری صدا و سیمای مرکز استان را برای افزایش مشارکت مردم اثربخش دانست و افزود: رسانه‌های استان به خصوص فعالان خبری نشریات و خبرگزاری‌های محلی با ارائه دیدگاه‌های خود به گرمی انتخابات یاری رساندند.

به گفته مسوول کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان آذربایجان ‌شرقی، انتشار هزاران خبر و تصویر از روند برگزاری انتخابات در سطح استان، توانست چهره‌ای متفاوت به این حماسه ملی بدهد و همچنین عطش اطلاع‌رسانی مردم استان را به شایستگی پاسخ گوید.

آهنگری تصریح کرد: رسانه‌ها در عصر جدید علاوه بر اطلاع‌رسانی دقیق و به هنگام، وظیفه خطیری در زمینه حفظ و ارتقای روند فعالیت‌های مختلف با رعایت اخلاق دارند و می‌توانند با فرهنگ‌سازی در این رابطه بسیار موثر عمل کنند.