رتبه ۱۳ آذربایجان‌شرقی در اجرای نهضت ملی مسکن
رتبه ۱۳ آذربایجان‌شرقی در اجرای نهضت ملی مسکن

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی با اشاره به رتبه ۱۲ آذربایجان شرقی در اجرای طرح نهضت ملی مسکن، پیشرفت واحدهای احداثی این طرح را در استان ۳۰ درصد اعلام کرد و خواستار مساعدت بانک‌ها در اعطای تسهیلات برای شتاب بخشی به روند اجرای آن شد. به گزارش قلم پرس،از تبریز، امیر بخشی‌زاده مدیرکل راه […]



مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی با اشاره به رتبه ۱۲ آذربایجان شرقی در اجرای طرح نهضت ملی مسکن، پیشرفت واحدهای احداثی این طرح را در استان ۳۰ درصد اعلام کرد و خواستار مساعدت بانک‌ها در اعطای تسهیلات برای شتاب بخشی به روند اجرای آن شد.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، امیر بخشی‌زاده مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی از  پروژه‌های حمایتی بخش مسکن در هفته دولت سال جاری خبر داد و بر اعطای تسهیلات بانکی توسط بانک‌های عامل استان تاکید کرد.

وی همچنین از آخرین وضعیت ساماندهی مشاورین املاک در راستای کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات استان  در جلسه مطرح و تصمیمات مقتضی اتخاذ شد.

بخشی زاده  گفت: حدود ۲۹۰ هزار نفر در استان در طرح نهضت ملی مسکن نام نویسی کرده اند که از این تعداد حدود ۵۰ هزار نفر تایید نهایی شده اما فقط ۲۳ هزار نفر مبلغ اولیه را واریز کرده اند.

وی با اشاره به رتبه ۱۲ آذربایجان شرقی در اجرای طرح نهضت ملی مسکن، پیشرفت واحدهای احداثی این طرح را در استان ۳۰ درصد اعلام کرد و خواستار مساعدت بانک‌ها در اعطای تسهیلات برای شتاب بخشی به روند اجرای آن شد.

سروری مدیرکل بنیاد مسکن استان نیز آمار ثبت نام کنندگان این طرح در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت آذربایجان شرقی را نزدیک ۷۱ هزار نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد ۱۰ هزار و ۴۰۹ نفر تایید و ۴ هزار و ۳۵ نفر، آورده اولیه را واریز کرده اند که زمین موردنیاز برای ساخت واحدهای مسکونی این افراد تامین شده است.

پایان پیام/