رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی به مشکلات قضایی ۴۵ مراجعه کننده رسیدگی کرد
رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی به مشکلات قضایی ۴۵ مراجعه کننده رسیدگی کرد

رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی در دیدار مردمی، ۴۵ مورد از درخواست‌های مراجعان به دستگاه قضایی را بررسی و دستورات لازم در این خصوص صادر کرد. به گزارش قلم پرس – موسی خلیل الهی در حاشیه دیدار‌های مردمی اظهار کرد:دیدار‌های عمومی در راستای تحقق سیاست‌های تحولی قوه قضاییه، به منظور تسهیل دسترسی مردم به مدیران […]



رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی در دیدار مردمی، ۴۵ مورد از درخواست‌های مراجعان به دستگاه قضایی را بررسی و دستورات لازم در این خصوص صادر کرد.

به گزارش قلم پرس – موسی خلیل الهی در حاشیه دیدار‌های مردمی اظهار کرد:دیدار‌های عمومی در راستای تحقق سیاست‌های تحولی قوه قضاییه، به منظور تسهیل دسترسی مردم به مدیران قضایی که در طول سال انجام می‌شود.
وی افزود:عمده درخواست‌ها و علل مراجعان در دیدار‌های عمومی موضوعات مربوط به خانواده زندانیان در رابطه با درخواست مرخصی و آزادی مشروط است.
رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی با بیان اینکه بخشی از خواسته‌ها نیز مربوط به کیفیت رسیدگی به پرونده‌ها و دیگر ادارات و سازمان‌هاست، اظهار کرد: در این دیدار نیز بیش از ۴۵ مورد از درخواست‌های مراجعان به دستگاه قضایی بررسی شده و دستورات لازم در این خصوص صادر شد.