رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح: هیچ خط قرمزی برای اشخاص حقیقی و حقوقی در قوه قضائیه وجود ندارد
رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح: هیچ خط قرمزی برای اشخاص حقیقی و حقوقی در قوه قضائیه وجود ندارد

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح گفت:در قوه قضاییه هیچ خط قرمزی برای اشخاص حقیقی و حقوقی وجود نداشته و به تمام جرایم قاطعانه و بدون اغماض رسیدگی می‌شود. به گزارش قلم پرس،از سراب،  حجت‌الاسلام والمسلمین پورخاقان رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح بعنوان نماینده رئیس عدلیه در سفر به شهرستان سراب با امام جمعه، فرماندار، نماینده […]



رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح گفت:در قوه قضاییه هیچ خط قرمزی برای اشخاص حقیقی و حقوقی وجود نداشته و به تمام جرایم قاطعانه و بدون اغماض رسیدگی می‌شود.

به گزارش قلم پرس،از سراب،  حجت‌الاسلام والمسلمین پورخاقان رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح بعنوان نماینده رئیس عدلیه در سفر به شهرستان سراب با امام جمعه، فرماندار، نماینده مردم شهرستان سراب، در مجلس شورای اسلامی، کارکنان دادگستری، اداره ثبت و پزشکی قانونی شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح کل کشور با اشاره به تأکیدات امیرالمومنین حضرت علی علیه السلام بر اهمیت جایگاه قضاوت و نیرو‌های مسلح، بیان کرد: در قوه قضاییه هیچ خط قرمزی برای اشخاص حقیقی و حقوقی وجود نداشته و به تمام جرایم قاطعانه و بدون اغماض رسیدگی می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین پورخاقان گفت: جهاد تبیینی که امروزه بسیار مورد تاکید مقام معظم رهبری است، جهت جلوگیری از وقوع حادثه‌ای مانند واقعه تلخ عاشورا است.

وی خاطر نشان کرد: نیرو‌های نظامی و انتظامی جمهوری اسلامی ایران در بین نیرو‌های مسلح دنیا دارای کم‌ترین آمار جرایم است و ابراز رضایت رهبر معظم انقلاب از عملکرد نیرو‌های مسلح و تاکید بر حفظ جایگاه و شأن آن‌ها موید این امر است.

حجت‌الاسلام والمسلمین پورخاقان تصریح کرد: نیرو‌های مسلح این مرز و بوم جان خود را در طبق اخلاص برای تأمین امنیت قرار داده و به فرموده فرمانده معظم کل قوا نوامیس کشور هستند.

وی همچنین با اشاره به جایگاه والای شهدا اظهار داشت: حضور ما مسئولان در جایگاه مسئولیت، یادآور این نکته است که اگر امروز ما در موقعیتی هستیم و به حسب ظاهر مسئولیتی به ما واگذار شده است باید حواسمان را جمع کنیم که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر پایه خون بیش از دویست و پنجاه هزار شهید، استوار شده است و اگر خدایی ناکرده انحرافی پیدا کنیم، مدیون خون شهدا هستیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین پورخاقان تصریح کرد: عمل به وصیت شهدا که همان پیروی از ولایت فقیه است؛ باید در تمامی امور سرلوحه کارهایمان قرار گیرد.

بازدید رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح از مجموعه تعطیل شده‌ی آب گرم بیوک سوی اسب فروشان شهرستان سراب 

در پی زلزله سال ۱۳۹۸ در منطقه اسب فروشان، مجموعه آب گرم بیوک سوی دچار تخریب شدید شد و پس از اختلاف در کاربری با محیط زیست، این مجموعه تعطیل و اکنون بلااستفاده و متروکه شده است. 

حجت‌الاسلام والمسلمین پورخاقان جهت بازدید میدانی در محل حاضر و در جریان امور قرار گرفت.

پایان پیام/۶۰۰۱۰