رئیس سازمان بازرسی کل کشور انتصاب معاون اول قوه قضاییه را تبریک گفت
رئیس سازمان بازرسی کل کشور انتصاب معاون اول قوه قضاییه را تبریک گفت

خبرگزاری میزان – حجت‌الاسلام‌والمسلمین درویشیان، رئیس سازمان بازرسی کل کشور طی پیامی انتصاب حجت‌الاسلام والمسلمین مصدق را به عنوان معاون اول قوه قضاییه را تبریک گفت. متن این پیام به شرح زیر است؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین جناب آقای دکتر محمد مصدق معاون اول محترم قوه قضائیه سلام‌علیکم با صلوات بر حضرت محمد و آل محمد، انتصاب شایسته […]

خبرگزاری میزان – حجت‌الاسلام‌والمسلمین درویشیان، رئیس سازمان بازرسی کل کشور طی پیامی انتصاب حجت‌الاسلام والمسلمین مصدق را به عنوان معاون اول قوه قضاییه را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است؛

حجت‌الاسلام‌والمسلمین جناب آقای دکتر محمد مصدق

معاون اول محترم قوه قضائیه

سلام‌علیکم

با صلوات بر حضرت محمد و آل محمد، انتصاب شایسته جنابعالی به سمت معاون اول قوه قضائیه در دوران تحول و تعالی این مجموعه عظیم و خدمتگزار به نظام مقدس اسلامی را تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

مدارج ارزشمند علمی در حوزه و دانشگاه، تجارب قضایی، روحیه انقلابی و تعهد جنابعالی یقیناً موجبات رقم خوردن فصل جدیدی از هماهنگی و تعامل در این برهه حساس دستگاه قضا را مهیا خواهد کرد.

از خداوند سبحان در ایام شریف بندگی و ماه ذی‌الحجه الحرام، دوام توفیق جنابعالی را تحت عنایات، ولی الله الاعظم ارواحنا له الفداه و در راستای تحقق منویات رهبر حکیم انقلاب اسلامی و ریاست معزز قوه قضائیه خواستارم.

حسن درویشیان

انتهای پیام/