رئیس دفتر مقام معظم رهبری: قاطعیت و ساده زیستی دو ویژگی شخصیتی آقای اژه‌ای است
رئیس دفتر مقام معظم رهبری: قاطعیت و ساده زیستی دو ویژگی شخصیتی آقای اژه‌ای است

خبرگزاری میزان – حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی در مراسم تکریم و معارفه روسای قوه قضاییه بیان داشت: ماه خرداد ماه با برکتی بود. ۲۸ خرداد قطعا ازایام الله است. این انتخابات پرشور انتخاباتی بود که ملت ایران و قاطبه مردم از زن و مرد کسانی که می‌توانستند رای بدهند با همه سختی ها، […]

خبرگزاری میزان – حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی در مراسم تکریم و معارفه روسای قوه قضاییه بیان داشت: ماه خرداد ماه با برکتی بود. ۲۸ خرداد قطعا ازایام الله است. این انتخابات پرشور انتخاباتی بود که ملت ایران و قاطبه مردم از زن و مرد کسانی که می‌توانستند رای بدهند با همه سختی ها، با همه گرفتاری‌هایی که دارند، پای صندوق‌ها آمدند و همه شاهد بودیم و دیدیم که در روز ۲۸ خرداد صف‌های طولانی در پای صندوق‌های رای آن هم در شرایطی که شما می‌دانید در اوج تبلیغات مسموم از ناحیه دشمنان ریز و درشت ما و بمباران تبلیغاتی، چگونه شکل گرفت.

حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی افزود: بعضی‌ها در داخل حرف‌هایی زدند، اما هیچ کدامشان در مردم کوچکترین اثری نداشت و به فرموده مقام معظم رهبری که چند روز قبل فرمودند در همین انتخابات واقعا همگان حیرت کردند. همه حتی دشمنان که این چه مردمی اند که چنین به رهبر و نظام خودشان پایبندند.

رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: باید تبریک عرض کنم به همه مردم و مقام معظم رهبری و به دست اندرکاران برگزاری این انتخابات که در ۲۸ خرداد که بعضی‌ها انتظار داشتند حوادثی در این کشور به وجود بیاید آب از آب تکان نخورد و با آرامش کامل مردم پای صندوق‌های رای رفتند و به آنچه که دلخواهشان بود رای دادند.

حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی افزود:شخصیت جناب آقای رئیسی برای همه ما روشن است، جناب آقای رئیسی برای شما همین افتخار بس که در حکم مقام معظم رهبری برای جناب آقای اژه‌ای کلمه “افتخار آمیز” برای شما به کار برده شد.

رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب یادآور شد:جناب آقای منتظری به این مطلب اشاره کرد که جناب آقای رئیسی با تحولی که در دستگاه قضا به وجود آورد مردم امیدوار شدند. چه تعداد کارخانه‌هایی که تعطیل شده و کارگران و کارمندانشان پراکنده شده بودند، همه ابزار‌ها معطل شده بود و همه این‌ها احیا شد. در سفر‌های پی در پی که ایشان داشت در استان‌های مختلف برای مردم امید ایجاد کرد و مردم امیدوار شدند. ایشان کارنامه بسیار درخشانی دارد. ایشان از اول کار در قوه قضاییه حضور داشت و مرحله به مرحله مراتب را طی کرد تا رئیس قوه قضاییه شد.

رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب عنوان کرد: من مطمئنم که ان شاءاالله در تصدی ایشان و با عنایت اهلبیت(ع) و مخصوصا حضرت ولی عصر(عج) که صاحب اختیار همه ما هستند این مشکلات حل خواهد شد و وظیفه ماست که برای موفقیت ایشان دعا کنیم.
حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی بیان داشت: در رابطه با جناب آقای محسنی اژه ای هم این را عرض کنم که ایشان از ابتدای کار و در سن ۱۶ سالگی به طلبگی مشغول شد و بعد به قم آمد و توسط شهید بزرگوار آیت الله قدوسی جذب دستگاه قضایی شد و تمام مراحل را مرحله به مرحله طی کرده است.

رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب بیان کرد: آقای محسنی اژه‌ای در مسئولیت های مختلف از جمله دادستانی کل کشور تا وزارت اطلاعات در همه جا موفق بوده است.

حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی با اشاره به دو ویژگی شخصیتی رئیس جدید دستگاه قضا افزود: دو ویژگی را من از ایشان برای شما عرض می کنم: اولا قاطعیت همانی که امروز نیازمندیم. اگر ایشان به یقین رسید که شخص یا اشخاصی متخلف هستند، چشمانش را می‌بندد.

رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب افزود: ملاحظه کاری و تحت فشار قرار گرفتن و توصیه این و آن مشکلات ما را زیاد کرده است. باید همانطور که در حکم رئیس قوه قضاییه هم آمده است برخورد قاطع با مفسدان بشود و قاطعیت این یکی از ویژگی های ایشان است.

وی در ادامه افزد: ویژگی دوم ایشان که خود از نزدیک شاهد هستم، ساده زیستی ایشان است. من افتخار همسایگی ایشان را دارم . با فشار کاری سنگینی که ایشان داشته زندگی‌اش یک زندگی ساده بوده است. این نیاز امروز مسئولین محترم ماست که ساده زیست باشند.

حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی یادآور شد: آنروزی که ریختند در مدرسه فیضیه من آنجا بودم چها که نکردند. از طبقه دوم طلبه را پرت کردند پایین و جنایت کردند. وقتی امام آمدند منظره را دیدند زار زار گریه کردند. آن روزها را ما دیده ایم و الان این نعمت بزرگ نظام مقدس جمهوری اسلامی، نعمتی است که باید آن را حفظ کنیم و انشاءالله این نعمت زمینه ظهور حضرت ولی عصر خواهد بود.

 

انتهای پیام/