رئیس دادگاه بخش سراجو: لزوم حذف نقاط حادثه خیز جاده مراغه و هشترود
رئیس دادگاه بخش سراجو: لزوم حذف نقاط حادثه خیز جاده مراغه و هشترود
رئیس دادگاه بخش با تاکید بر لزوم حذف نقاط حادثه خیز جاده مراغه و هشترود گفت: به عنوان مدعی العموم دادگاه بخش سراجو پیگیر این مسئله بوده و هیچ عذر و بهانه ای قابل پذیرش نمی باشد.

به گزارش قلم پرس، طاهر انوری در حاشیه بازدید از صحنه تصادفی که منجر به فوت سه نفر از هموطنان عزیزمان شده بود، اظهار داشت: برای سازمان های مختلف تکالیفی مشخص شده که باید بر اساس آن به وظایف خود عمل کنند در غیر این صورت بر اساس قانون پیگیری خواهد شد.

وی افزود: متاسفانه در سال های اخیر هیچ گونه اقدامی برای حذف یا اصلاح نقاط حادثه خیز محور مراغه – هشترود انجام نشده است.

رئیس دادگاه بخش سراجو ادامه داد: به عنوان مدعی العموم دادگاه بخش سراجو پیگیر این مسئله از اداره های راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان مراغه خواهد بود و هیچ عذر و بهانه ای قابل پذیرش نیست.

وی خاطرنشان کرد: اگر اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای مراغه به تکالیف محوله خود در حذف نقاط حادثه خیز محور مراغه و هشترود عمل ننماید از طریق دستگاه قضائی قابل پیگیری خواهد بود‌.

انوری بیان کرد: طبق مکاتبات با کارشناسان مربوطه و فرماندهی محترم پلیس راه مراغه – هشترود چنان که در نقاط حادثه خیز جاده ای این حوزه قضائی تصادفی رخ دهد و یکی از دلایل این حادثه مشکلات جاده ای و زیر ساختی تشخیص داده شود اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای مراغه بی تقصیر نخواهد بود و مسئولان مربوطه باید پاسخگوی مراجع قضائی باشند.

وی تاکید کرد: اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای مراغه قول حتمی از اصلاح یا حذف نقاط حادثه خیز از هفته آینده را داد.