رئیس جمهور:  دولت به دنبال ساختارهای فسادزا و رانت خواری است/ کوتاه کردن دست جریان قدرت و ثروت از سفره مردم
رئیس جمهور:  دولت به دنبال ساختارهای فسادزا و رانت خواری است/ کوتاه کردن دست جریان قدرت و ثروت از سفره مردم

رئیس جمهور گفت: دولت عدالت اجتماعی و اقتصادی را دنبال می‌کند به گزارش قلم پرس،از تبریز، آیت الله سید ابراهیم رئیسی عصر امروز در جمع مردم تبریز ( نخبگان) در سالن ورزشی صدرا  ولادت با سعادت فاطکه کعصومه تبریک و تهنیت به همه دختران کشور و آذربایجان و پدر و مادران و جوانان برومند .  […]



رئیس جمهور گفت: دولت عدالت اجتماعی و اقتصادی را دنبال می‌کند

به گزارش قلم پرس،از تبریز، آیت الله سید ابراهیم رئیسی عصر امروز در جمع مردم تبریز ( نخبگان) در سالن ورزشی صدرا 

ولادت با سعادت فاطکه کعصومه تبریک و تهنیت به همه دختران کشور و آذربایجان و پدر و مادران و جوانان برومند . 

وی ابراز کرد: دهه کرامت است و کریم این ماه حضرت رضا(ع) و فاطمه معصومه(س) است؛ کرامت گاهی به معنای بخشش معنا می‌شود؛ گاهی بخشش قبل سوال معنا می‌شود و گاهی کرامت معنای یک روح بلند ملکوت الهی که جلوه‌هایی دارد که گاهی جلوه ءن بخشش مال یا آبرو و یا جان است و شهیدان ما قبل آنکه شهید باشند، کریم هستند که جان‌شان را در راه خدا ایثار کردند. 

رئیس جمهور کشور بیان داشت: ۱۰ هزار شهید و ۲۴ هزار جانباز و بسیاری از آزادکان و خانواده‌های آذربایجان‌شرقی صبورامه ایستادگی در برابر دشمن کردند. 

وی ادامه داد: آذربایجان مهد دلیران است و تاریخ این سرزمین نشان داده است که بزرگترین دلیل صدق این همان ۱۰ هزار شهید است که نام کوچه و برزن مزین به نام آنهاست. 

رئیسی گفت: آذربایجان مردم زمان شناس و مقاوم است؛ این استان چه از نظر مادی و چه از نظر نیروی امسانی کار و آمد زن و مرد تحصیل کرده دارای ظرفیت بزرگی است. 

وی  افزود: فرهنگ مردم آذربایجان و مدنیت استان به عنوان تمدن ایرانی-اسلامی مدنیتی ارائه کرده است که همراه در خود خداپرستی، توجه به دیگران، عدالت، اخلاق و غیره دارد.

این خبر تکمیل می شود