رئیس جدید اداره پست شهرستان تبریز منصوب شد
رئیس جدید اداره پست شهرستان تبریز منصوب شد
با حکم دباغ پورسرپرست پست آذربایچان شرقی ؛هادی سلیمی به عنوان رییس جدید اداره پست شهرستان تبریز منصوب شد.

به گزارش قلم پرس به نقل از روابط عمومی اداره کل پست آذربایجان شرقی، فرماندار شهرستان تبریز در آیین معارفه رییس جدید اداره پست شهرستان تبریز در جلسه شورای اداری پست شهرستان تبریز با تشریح مسائل و رخدادهای اجتماعی در کشور بر لزوم احصای سهم هر سازمان در مانع زدایی از امور تاکید کرد .
جعفری آذر خدمات ارزنده شبکه پستی ، بخصوص در زمان پرالتهاب همه گیری بیماری کرونا ، تلاش و مجاهدت کارکنان پست استان را ستود و اداره کل پست استان را از جمله کم شاکی ترین و کم حاشیه ترین ادارات و ارگان های خدمت رسان دانست .
وی در خصوص لزوم تعامل سازمان های خدمت رسان در بستر اطلاعات مکان محور قول مساعدت در خصوص پیگیری و لزوم تعامل شورای شهر تبریز و شهرداری کلانشهر تبریز در امر پلاک کوبی منازل به عنوان گام نخست از اجرای پروژه اقتصاد مقاومتی GNAF داده و افزود : اجرای برنامه ها و خدمات در بستر دیجیتال همچون خدمات اورژانسی ، وجود سامانه ای پویا و مدون در خصوص آدرس استاندارد و کد پستی به روز شده را می طلبد که لازمه آن ورود تمام سازمان های ذینفع به اجرایی سازی طرح ملی GNAF است.
سرپرست پست استان آذربایجان شرقی نیز با اشاره به عملکرد ۸ ماهه پست استان از عدالت محوری و شایسته سالاری در انتصاب مدیران و کارشناسان در پست استان به عنوان هدف و الگوی رفتاری در انتصابات یاد کرده و افزود : نظام انتصابات بر معیار عدالت و شایستگی علاوه بر ایجاد روحیه مسئولیت پذیری و اعتماد ، باعث رشد استعدادها و مهارت های کارشناسان و ارتقای سطح دانش مدیریتی در سازمان میگردد .
جواد دباغ صادقی پور رضایت مندی مردم و ارائه خدمت باکیفیت را خط قرمز پست استان دانست و افزود : حرکتهای برنامه محور ، نظام نظارت مستمر و بازمهندسی با هدف کانالیزه کردن کیفیت در خدمت رسانی در پست استان آذربایجان شرقی در حال انجام می باشد که نتایج کوتاه مدت آن منجر به کسب رتبه دوم کیفی در شش ماهه اول سال گردیده است .
دباغ صادقی پور افزایش نقاط تماس به منظور ارائه بهتر و در دسترس بودن خدمات به مردم را لازم دانسته و بر ضرورت افزایش دفاترتوزیع پستی به منظور ارتقای سطح کیفی خدمات و رضایت مندی مشتری تاکید کرد.

انتهای پیام/