دیدار مسئولان ندامتگاه قزلحصار با خانواده یکی از شهدای دفاع مقدس
دیدار مسئولان ندامتگاه قزلحصار با خانواده یکی از شهدای دفاع مقدس

خبرگزاری میزان – اشکان کمالی، مدیر ندامتگاه قزلحضار در دیدار با خانواده یکی از کارکنان ندامتگاه قزلحصار که جزء خانواده‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس است، اظهار داشت: بسیاری از نیرو‌های حاضر در جبهه‌ها و شهدای هشت سال دفاع مقدس جوانان بودند. آنان در قالب نیرو‌های بسیج حضوری چشم‌گیر در دفاع مقدس داشته، با خلق […]

خبرگزاری میزان – اشکان کمالی، مدیر ندامتگاه قزلحضار در دیدار با خانواده یکی از کارکنان ندامتگاه قزلحصار که جزء خانواده‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس است، اظهار داشت: بسیاری از نیرو‌های حاضر در جبهه‌ها و شهدای هشت سال دفاع مقدس جوانان بودند. آنان در قالب نیرو‌های بسیج حضوری چشم‌گیر در دفاع مقدس داشته، با خلق رشادت‌های فراوان نشان دادند که الگویشان، جوانان کربلا هستند. ملتی که چنین جوانان و شهدایی دارد به جاست که بر خود ببالد و به داشتن آنان افتخار کند.

مدیر ندامتگاه قزلحصار افزود: شما خانواده‌های شهدا نیز چراغ راه امت اسلامی هستید که از عزیزان خود گذشتید تا خاک میهن حفظ شود. خانواده شهید به ویژه پدر و مادر و همسر شهید همسان آن شهید دارای جایگاه و منزلت هم در پیشگاه خداوند و هم در جامعه اسلامی است.

کمالی همچنین گفت: خانواده شهدا عزیزانشان را در راه خدا و برای اعتلای کلمه حق، روانه صحنه های دفاع و جهاد نموده اند، بنابراین هر هر جایگاه و مقامی که شهید در نزد خدا دارد، والدین و خانواده اش نیز شریک هستند.

بنا به این خبر، در دیدار مدیر ندامتگاه قزلحصار با خانواده شهید مرجانی، جمعی از مسئولان آن مرکز نیز حضور داشتند و یاد و خاطره شهید گرامی داشته شد.

 

انتهای پیام/