دیدار استاندار آذربایجان شرقی با خانواده بهرام اتحاد جانباخته کشتی نفتکش سانچی در تبریز
دیدار استاندار آذربایجان شرقی با خانواده بهرام اتحاد جانباخته کشتی نفتکش سانچی در تبریز

استاندار آذربایجان شرقی به همراه دستیار و مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و تعدای از مدیران استانی با خانواده دریادل سرافراز بهرام اتحاد که در حادثه کشتی نفت کش سانچی شهادت گونه به دیار حق شتافت دیدار و ابراز همدردی کردند. به گزارش قلم پرس بهه نقل از خبرگزاری فارس از تبریز، مجید […]

استاندار آذربایجان شرقی به همراه دستیار و مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و تعدای از مدیران استانی با خانواده دریادل سرافراز بهرام اتحاد که در حادثه کشتی نفت کش سانچی شهادت گونه به دیار حق شتافت دیدار و ابراز همدردی کردند.

به گزارش قلم پرس بهه نقل از خبرگزاری فارس از تبریز، مجید خدابخش شدر دیدار با خانواده دریادل سرافراز بهرام اتحاد که در سانحه کشتی نفت‌کش سانچی شهادت گونه به دیار حق شتافت، ضمن ابراز همدردی با خانواده این دریادل سرافراز، اظهار داشت: این عزیزان تنها متعلق به خانواده خود نبودند بلکه متعلق به‌کل ملت ایران بودند و همه ما داغدار غم از دست دادن این دریادلان هستیم.

وی با تأکید بر اینکه پیگیری مسائل و امور وظیفه همه ما است، افزود: همه این عزیزان در راستای منافع کشورمان جان خود را از دست دادند، دولت و ملت همه وظیفه‌داریم تا قدردان این عزیزان باشیم.

استاندار آذربایجان شرقی بابیان اینکه امیدواریم خداوند این عزیزان را در زمره شهدا قرار دهد، گفت: یکسری مسائل اداری هم وجود دارد که پیگیری خواهد شد که این کار پس از بررسی جعبه سیاه کشتی بهتر پیش خواهد رفت.

طی این دیدار دستیار و مشاور وزیر  تعاون، کار و رفاه اجتماعی  ،گفت: از لحظه‌ای که این حادثه رخ‌داده وزیر کار شخصاً برای رسیدگی به چین سفرکرده و یک‌لحظه آرام و قرار نداشتند.

محمدامین سازگار نژاد ادامه داد: حادثه غم‌انگیزی بوده و امیدواریم شایستگی پشتیبانی خانواده بزرگ این عزیزان را داشته باشیم.

وی اضافه کرد: امیدواریم یادبودی به یاد این عزیزان در تبریز ایجاد شود و درعین‌حال پیگیر آثارشان هم باشیم.