دوگانگی حاکم بر فضای اقتصادی آذربایجان‌شرقی
دوگانگی حاکم بر فضای اقتصادی آذربایجان‌شرقی

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی گفت: دوگانگی حاکم بر فضای اقتصادی استان سرمایه‌گذاران را به‌سوی یاس و نومیدی سوق می‌دهد. به گزارش قلم پرس،از تبریز، محمد کلامی امروز در نود و هفتمین نشست شورای گفت ‌وگوی دولت و بخش خصوصی آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: باید با روش‌های مؤثر و نشست‌وبرخاست متعدد با صاحبان صنایع، فعالان […]



معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی گفت: دوگانگی حاکم بر فضای اقتصادی استان سرمایه‌گذاران را به‌سوی یاس و نومیدی سوق می‌دهد.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، محمد کلامی امروز در نود و هفتمین نشست شورای گفت ‌وگوی دولت و بخش خصوصی آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: باید با روش‌های مؤثر و نشست‌وبرخاست متعدد با صاحبان صنایع، فعالان تولیدی و اقتصادی و هم‌اندیشی دوسویه میان آن‌ها و مسئولان استانی، دوگانگی حاکم بر فضای اقتصادی استان به‌صورت شایسته و بایسته حل‌وفصل شود.

وی افزود: با این دوگانگی، روح اقتصادی و پویایی تولید و کسب‌وکار به بیراهه رفته و سرمایه‌گذاران را به‌سوی یاس و نومیدی سوق می‌دهد.

کلامی با بیان این که آذربایجان شرقی جزو ۳ استان برتر کشور در حوزه سرمایه‌گذاری است گفت: با این‌وجود برخی عوامل، این مهم را وارونه جلوه داده و سعی در سیاه‌نمایی فضای پویای کسب‌وکار در استان دارد.

وی افزود: دغدغه مجموعه مسئولان استان در درجه اول مشکلات سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی استان است و در درجه دوم تلاش وافر برای به‌حداقل‌رساندن مشکلات آنهاست.

پایان پیام/۶۰۰۳۴