دولت به صورت ضربتی از مرگ دریاچه ارومیه جلوگیری کند/ دیگر جایی برای کم کاری و خطا نداریم
دولت به صورت ضربتی از مرگ دریاچه ارومیه جلوگیری کند/ دیگر جایی برای کم کاری و خطا نداریم

[ad_1] رئیس هیئت تحقیق و تفحص از فعالیت‌های ستاد احیای دریاچه ارومیه با بیانکه دولت به صورت ضربتی برای جلوگیری از مرگ دریاچه ورود کند، گفت: دولت باید با تمام قوا، تلاش‌های خود را برای احیای اورژانسی دریاچه ارومیه مصروف دارد، در وضعیت فعلی دیگر جایی برای کم کاری و خطا در بحث احیای نگین […]

[ad_1]


رئیس هیئت تحقیق و تفحص از فعالیت‌های ستاد احیای دریاچه ارومیه با بیانکه دولت به صورت ضربتی برای جلوگیری از مرگ دریاچه ورود کند، گفت: دولت باید با تمام قوا، تلاش‌های خود را برای احیای اورژانسی دریاچه ارومیه مصروف دارد، در وضعیت فعلی دیگر جایی برای کم کاری و خطا در بحث احیای نگین فیروزه آذربایجان نداریم.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، روح الله متفکر آزاد رئیس هیئت تحقیق و تفحص از فعالیت های ستاد احیا دریاچه ارومیه در مورد آخرین وضعیت دریاچه ارومیه  اظهار کرد: هئیت تحقیق و تفحص وظیفه بررسی و واکاوی فرآیندهای انجام شده از گذشته تاکنون و گزارش ترک فعل‌های احتمالی در ستاد احیای دریاچه ارومیه را بر عهده دارد.

نماینده تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی، افزود: در این فرآیند از هیچ اجحافی چشم پوشی نخواهد شد اما در وضعیت فعلی منتظر نتایج حاصل از هیئت تحقیق و تفحص نخواهیم ماند و مطالبات مردم در خصوص دریاچه را پی‌گیری خواهیم کرد، اخیرا نیز طی جلسه‌ای با معاون اول رئیس جمهور مطالبات را مطرح کردیم که نتایج مناسبی داشت که باید تحقق یابد.

 عضو مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی تاکید کرد: دولت باید با تمام قوا، تلاش‌های خود را برای احیای اورژانسی دریاچه ارومیه مصروف دارد. در وضعیت فعلی دیگر جایی برای کم کاری و خطا در بحث احیای نگین فیروزه آذربایجان نداریم.

 دولت به صورت ضربتی برای جلوگیری از مرگ دریاچه ورود کند

وی در ادامه تاکید کرد: وضعیت امروز دریاچه حاصل عدم توجه در خور در مدیریت سابق است که در تحقیق و تفحص با ظرافت و دقت بالا بررسی و به سمع و نظر مردم و مسئولان مربوطه خواهد رسید. خوشبختانه با کاهش دما در هفته‌های آینده میزان تبخیر آب دریاچه کاهش خواهد یافت و از دولت و مجموعه‌های اجرایی انتظار داریم با آغاز سال آبی جدید، تمام قد و به صورت ضربتی برای جلوگیری از مرگ دریاچه تلاش کنند.

نماینده مردم درمجلس یازدهم داد: بنده و همکارانم نیز در مجلس شورای اسلامی از هیچ تلاشی برای رفع موانع قانونی و جذب اعتبارات لازم برای احیا دریاچه ارومیه دریغ نخواهیم کرد؛ امیدواریم در مرحله اول با تلاش دولت و مجلس و با همراهی مردم هرچه سریع تر شاهد رسیدن سطح دریاچه به تراز هیدرولوژیک باشیم.

احیای اورژانسی دریاچه ارومیه هم راستا با فرآیند تحقیق و تفحص است

رئیس هیئت تحقیق و تفحص از فعالیت های ستاد احیا دریاچه ارومیه در پایان خاطر نشان کرد: اقدامات اورژانسی برای احیاء دریاچه ارومیه همزمان با پیشبرد فرایند تحقیق و تفحص باید انجام بشوند.

انتهای پیام/


[ad_2]