دنیزلی: فوتبال عدالت ندارد/هنوز با تیم ایده آل فاصله داریم
دنیزلی: فوتبال عدالت ندارد/هنوز با تیم ایده آل فاصله داریم
سرمربی تراکتور گفت: برد حق تراکتور بود و نیمه دوم موقعیت‌های گلزنی زیادی داشتیم.

به گزارش قلم پرس، مصطفی دنیزلی در نشست خبری بعد بازی با پرسپولیس اظهار کرد: در آغاز فصل، دو تیم قدرتمند لیگ برتر به مصاف هم رفتند، کسب سه امتیاز برای ما خیلی مهم بود، اما این سه امتیاز هیچ گاه ما را به جایگاه متفاوتی هدایت نمی‌کند، چون لیگ ماراتن طولانی است. جو ورزشگاه امروز فوق العاده بود. به خاطر خوشحالی هواداران و ارائه فوتبال زیبا از بازیکنانم تشکر می‌کنم.

وی افزود: پرسپولیس تیمی است که من قبلا با آن کار کردم و این بازی برای افرادی که در هر دو تیم کار کردند، سخت بود، امروز نبرد تاکتیک‌ها بود و ما هم بازیکنان مصدومی داشتیم. وسط هفته آخرین بازی پرسپولیس را بررسی کرده بودیم؛ چنین بازی هایی همواره سخت است. پس از اردوی تیم ملی کارمان را ادامه خواهیم داد.

دنیزلی با بیان اینکه برد حق تراکتور بود، گفت: البته این فوتبال همواره عدالت ندارد؛ امکان دارد یک تیم علی رغم بازی خوب، گل دریافت کند. نیمه دوم موقعیت‌های خوبی داشتیم و به هر حال این سه امتیاز برای ما ارزشمند است.

وی در خصوص سوال یک خبرنگار در خصوص اشتباهات فردی بعضی از بازیکنان، بیان کرد: اشتباهات فردی در فوتبال وجود دارد و تعویض های من به خاطر اشتباهات فردی نبود، امروز بازیکنان باتجربه هم اشتباه داشتند ولی در ادامه جبران کردند. امروز بر اساس استراتژی، تعویض انجام دادیم.

سرمربی تراکتور ادامه داد: هنوز با آن تیم ایده آل من فاصله وجود دارد؛ امکان دارد ببریم ولی همچنان از فوتبال مدنظرم دور هستیم که بعد از هفته‌ی پنجم و ششم فوتبال دلخواه را ارایه خواهیم داد. تیمی در اختیار داریم که ۵۰ درصد نفرات آن تغییر یافته و برای کسب هماهنگی بین بازیکنان فرصت کمی داشتیم.

وی در خصوص اینکه آیا اختلاف دو تیم تنها در یک گل بود؟، اظهار کرد: نیازی نیست حرفی بزنم، نگاه‌ها به یک بازی متفاوت بوده و هر دو تیم مجادله خوبی داشتند؛ اما لازم است بگویم که برد تراکتور عادلانه ترین نتیجه ممکن بود. پرسپولیس تیم خوبی است و این برد، خیلی برایمان مهم بود.

وی در خصوص عملکرد بازیکنان خارجی تراکتور، گفت: میمبلا و کوین اولین بازی را برای تراکتور انجام داده و برای موفقیت تیم تلاش کردند. میمبلا بازیکن جالبی است و هواداران تراکتور شاهد گل‌های خوبی از او خواهند بود. کوین هم خیلی مجادله کرد و هر دو، اشتباهاتی هم داشتند که در روز های آینده رفع می‌کنیم.

دنیزلی در خصوص دلایل عدم استفاده از موسوی در این بازی، اظهار کرد: رقابت تنگاتنگی بین بازیکنان برای بازی در پست دفاع راست وجود دارد و از عملکرد موسوی هم راضی هستم، حتما از او هم استفاده خواهم کرد. امروز به این نتیجه رسیدم که با تیکدری بهتر می‌توان ترابی را مهار کرد.

دنیزلی خاطرنشان کرد: بالاخره من از بازیکنانم در خط حمله نهایت استفاده را می‌کنم و از کارکردشان رضایت دارم. انتظار ندارم که تنها یک یا دو نفر گل بزنند، بلکه می‌خواهم تمام بازیکنان در گلزنی تیم را کمک کنند.

وی با بیان اینکه تیم سه روز استراحت خواهد کرد، گفت: یک مشکل اساسی داریم که آن هم مشخص نشدن زمان برگزاری هفته سوم است. این بی‌برنامگی در فصل جاری زیاد شده و زمان آغاز لیگ نیز با تاخیر بود.

@tractorclub1970