دنیزلی: به تیم خودم اعتماد دارم / طرفداران آن نتیجه دلخواه را در پایان فصل خواهند دید
دنیزلی: به تیم خودم اعتماد دارم / طرفداران آن نتیجه دلخواه را در پایان فصل خواهند دید
سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: به تیم خودم اعتماد دارم و به هدفم می‌رسم.
به گزارش قلم پرس، مصطفی دنیزلی که به دلیل تداخل زمانی با تمرین تیم در نشست خبری قبل بازی «سپاهان – تراکتور» حاضر نشد؛ در گفت‌و‌گویی با رسانه رسمی باشگاه، اظهار کرد: بازی سختی از هفته دهم مسابقات با سپاهان داریم و سپس اردوی تیم‌های ملی آغاز می‌شود، بازی این هفته و همچنین ادامه رقابت‌ها را با نتایج خوب دنبال خواهیم کرد تا در پایان نیم فصل اول در جایگاه مورد نظرمان باشیم.
وی ادامه داد: نتایج هفته‌های اخیر، نوع دریافت گل‌ها در بازی با استقلال و موقعیت‌های از دست رفته تیم ما را ناراحت کرده و تلاشمان برای رفع نقاط ضعف تیم است.
دنیزلی با تاکید بر اینکه به تیم خودم اعتماد دارم، بیان کرد: طرفداران آن نتیجه دلخواه را در پایان فصل خواهند دید و ممکن است چند بازی هم ببازیم. اکنون جزو تیم‌های بالای جدول هستیم و دو امتیاز عقب ماندن از تیم صدرنشین چندان مهم نیست.
دنیزلی تاکید کرد: به دنبال موفقیت برای خوشحالی هواداران هستم.
وی گفت: ما در طول هفته امکان برگزاری نشست خبری نداریم؛ چرا که برنامه‌هایمان فشرده است و امروز پس از استقرار در اصفهان، به زمین تمرین در فاصله ۱۰ کیلومتری هتل رفتیم. ما در بازی‌های خارج از خانه با مشکل زمان مواجه هستیم و از این رو خبرنگاران را برای برگزاری نشست خبری قبل بازی به هتل‌ دعوت می‌کنیم که گویا آن‌ها هم همچون ما برنامه فشرده دارند.
وی تصریح کرد: امکان دارد ما در طول فصل شکست خورده و امتیاز از دست بدهیم؛ اما هیچ وقت هدفمان را فراموش نمی‌کنیم و این موضوع را اثبات خواهیم کرد.