دنیزلی: تراکتور یکی از تیم‌های سخت و قدرتمند لیگ برتر است
دنیزلی: تراکتور یکی از تیم‌های سخت و قدرتمند لیگ برتر است
سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: این قدرت را داریم که تمامی رقبایمان را تحت هر شرایطی شکست دهیم.
به گزارش قلم پرس، مصطفی دنیزلی در نشست خبری قبل بازی استقلال تهران اظهار کرد: به هفته نهم رسیده‌ایم، در این هشت هفته امتیازاتی که بدست آورده‌ایم متناسب با هدف‌گذاری ما هست. فردا با یک تیم قدرتمند مسابقه داریم و آرزو می‌کنیم هواداران از بازی لذت ببرند.
وی افزود: بازیکنانم برای این بازی آماده هستند، سوگیتا به دلیل بیماری فردا کنارمان حضور ندارد و سلامت بازیکنان در اولویت من است.
اشکان دژاگه نیز که در اردوی تیم ملی دچار مصدومیت شده بود، مدتی کنارمان نبود؛ به هر حال هیچ فرقی نمی‌کند و ما با ۱۱ بازیکن کار را آغاز خواهیم کرد.
دنیزلی مطرح کرد: چند روزی است که برای بازی با استقلال کار می‌کنیم، چندین هفته هست که استقلال نتایج خوبی کسب می‌کند. ما در آخرین بازی به ویژه نیمه نخست خوب کار نکردیم و امیدوارم فردا بازی بهتری به نمایش بگذاریم. بازیکنانم آن چیزهایی که خواستم را انجام می‌دهند. شروع، ادامه و پایان یک بازی مهم بوده که نفراتم را بر اساس این استراتژی آماده می‌کنم.
وی ادامه داد: ما در هشت بازی گذشته، پنج بازی را خارج از خانه انجام دادیم که اگر از این زاویه نگاه کنیم، به این نتیجه می‌رسیم که امتیازات خوبی کسب کرده‌ایم. به هر حال ما بعد از چند هفته گل خوردیم، ولی مهم این است که به راهمان ادامه دهیم. اکنون بالا و پایین جدول خیلی شلوغ بوده و هفته ۲۴ شکل واقعی خود را پیدا می‌کند.
سرمربی تراکتور ادامه داد: ما در بازی با نساجی و صنعت نفت آبادان دو نمایش متفاوت داشتیم؛ البته فکر کنم عملکرد بازیکنانم در بازی با نفت به کیفیت چمن هم باز می‌گردد. با این شرایط در ۱۵ دقیقه آخر بازی با نفت موقعیت های بسیار خوب گلزنی داشتیم. فردا تیم جوانی مقابل‌مان بازی می‌کند، ولی ما هم تیم جوانی هستیم. به هر حال بازی‌ها فشرده است و باید از بازیکنان مختلف استفاده کنیم.
وی ادامه داد: معتقدم از هفته ۲۴ به بعد تنها یکی دو تیم در بالای جدول حضور دارند؛ اما اکنون تعداد تیم‌‌های بالانشین زیاد است. ما در طول این هفته‌ها سه بازی شش امتیازی داریم که برای این بازی‌ها آماده می‌شویم.
دنیزلی تأکید کرد: تمام هدفمان کسب نتایج بخوب برای خوشحالی هوادارانمان هست. اگر فردا نتیجه نگیریم مگر لیگ برتر برای ما تمام می‌شود؟ ما هم یکی از تیم‌های سخت و قدرتمند لیگ برتر هستیم. فوتبال چرا در دنیا محبوب است؟ چون فوتبال یک ورزشی است که نمی‌توان نتایج آن را پیش بینی کرد. لیگ برتر ۳۰ هفته دارد که فعلاً  فقط هشت هفته را پشت سر گذاشته‌ایم.