دشمن در حال ایجاد ۲ قطبی و اختلاف است
دشمن در حال ایجاد ۲ قطبی و اختلاف است

فرمانده سپاه عاشورا گفت: دشمن در حال ایجاد دوقطبی و اختلاف است که گاهاً برخی‌ دانسته یا ندانسته وارد این بازی‌ها می‌شوند، مردم کشور ما با وجود مشکلات متعدد به جبهه استکبار می‌خندند. سردار غلام‌عسگر کریمیان ظهر امروز در مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی با حضور پرشور آحاد مردم و مسؤولان مختلف در مسجد جامع […]

فرمانده سپاه عاشورا گفت: دشمن در حال ایجاد دوقطبی و اختلاف است که گاهاً برخی‌ دانسته یا ندانسته وارد این بازی‌ها می‌شوند، مردم کشور ما با وجود مشکلات متعدد به جبهه استکبار می‌خندند.

سردار غلام‌عسگر کریمیان ظهر امروز در مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی با حضور پرشور آحاد مردم و مسؤولان مختلف در مسجد جامع شهرستان عجب‌شیر با تبریک حماسه نهم دی‌ماه اظهار داشت: این حماسه تجلی قدرت الهی و شکست فتنه‌ بزرگ آمریکایی صهیونیستی بود.

وی با تأکید بر اینکه ماهیت انقلاب اسلامی استکبار، ظلم‌ستیزی و سلطه‌ناپذیری است،گفت: مردم بر پایه‌ همین اصول و در راستای شکل‌گیری حکومت اسلامی، دست به انقلاب زده و با توجه به این ماهیت نظام جمهوری اسلامی، جبهه استکبار احساس خطر کرده و از لحظه‌ پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در بیست و دوم بهمن ماه ۱۳۵۷، در راستای شکست دادن این انقلاب تلاش می‌کند.

فرمانده سپاه عاشورا خاطرنشان کرد: دشمن بعد از پیروزی انقلاب، به‌صورت‌های گوناگون برای جلوگیری از تثبیت انقلاب تلاش کرد که در ۱۲ فروردین با رأی قاطع مردم به جمهوری اسلامی و موفق نبودن حرکات تجزیه‌طلبانه در مناطق مختلف، شکست‌های بزرگی را متحمل شد.

کریمیان بیان داشت: جبهه استکبار با شکست‌هایی که متحمل شد، بیش از پیش احساس خطر کرد چرا که می‌دانست با صدور انقلاب به کشورهای منطقه که زیرسلطه آنها بودند، منافعش به خطر می‌افتد و در همین زمینه جنگی نیابتی را با مزدوری صدام به ما تحمیل کرد که با وجود پشتیبانی ۴۴ کشور به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم، نتوانست کار خاصی بکند و ملت ایران با حضور خود و جنگندگی نیروهای مسلح، برآوردهای دشمن را به هم زد و این توطئه نیز با شکست روبه‌رو شد.

وی با اشاره به اینکه ایران توانست با وجود تهدیدات مختلف، ماهیت خود را حفظ کند، تصریح کرد: پس از این شکست‌ها، دشمن از اوایل دهه هفتاد چهره عوض کرده و در جبهه جنگ نرم، انقلاب اسلامی را مورد تهدید قرار می‌دهد.

فرمانده سپاه عاشورا تأکید کرد: نخبگان باید روشنگری و بازگو کنند که آمریکایی‌ها چه بلایی بر سر ما آورده‌اند و همه مشکلات ما از این کشور ناشی می‌شود.

کریمیان گفت: برخلاف جنگ سخت که شلیک گلوله و تیربار خطر و تهدید را می‌رساند، جنگ نرم تأثیر خود را به مرور زمان نشان می‌دهد، در جریان کوی دانشگاه تهران دشمن توانست پس از ۱۰ سال ورود به جنگ نرم، یک عملیات شناسایی انجام دهد تا امکان طغیان و شورش را در ایران امکان‌سنجی کند.

وی افزود:در انتخابات سال ۱۳۸۸ نیز دشمن وارد صحنه شد تا حاصل برنامه‌ریزی و کار تیمی خود را در قالب فتنه‌سبز که حاصل ۲۰ سال نبرد و هجوم نرم بود را دریافت کند ولی یک اشتباه محاسباتی بزرگ انجام داد. دشمن در جریان فتنه ۸۸ نمی‌دانستند که با وجود اینکه بخشی از مردم منتقدند و مشکلات مختلف معیشتی دارند ولی جان و قلبشان برای اسلام و انقلاب می‌تپد.

فرمانده سپاه عاشورا بیان داشت: در جریان فتنه ۸۸، مردم در مقابل ادعای دروغین تقلب به‌خاطر روحیه انقلابی‌گری و دفاع از حق و حقوق وارد این صحنه شدند ولی از آنها سوءاستفاده شد. سپاه و بسیج در سیبل مقابل دشمن قرار گرفتند چون اصلی‌ترین نقطه دفاع از انقلاب و نظام بودند.

کریمیان خاطرنشان کرد: سران فتنه پرستیژ جمهوری اسلامی را در دنیا شکسته و به زبان ساده، آبروی نظام را ریخته و نقش آن را در جبهه‌های مختلف جهانی کمرنگ کردند، آنها کشور ما را به دشمنان فروخته و منافع خود را ارجح قرار دادند.

وی اظهار داشت:ما هم اکنون بیش از هر زمان دیگری به وحدت و انسجام نیاز داریم. دشمن در حال ایجاد انشقاق است و مردم نیز به محض اطلاع از این نیات پلید دشمن و سران فتنه، حماسه نهم دی را آفریدند و با انقلاب تجدید بیعتی دوباره کردند.

فرمانده سپاه عاشورا گفت: دشمن پس از فتنه سال ۱۳۸۸ ناامید نشد و حرکت جدیدی را آغاز کرد که حاصل تفکر و اندیشه اتاق‌های فکرشان بود، در سال‌های اخیر نیز با وجود اینکه مذاکرات در حال انجام بود، در کنار آن گزینه‌های مختلفی مطرح شد و پس از رسیدن به برجام، تحریم‌ها تشدید شد که آخرین نمونه‌ آن تحریم‌های «کاتسا» بود که تصویب شد.

کریمیان اظهار داشت: پررویی دشمن به خاطر آلارم‌هایی است که از داخل به آنها ارسال می‌شود، دشمن به خوبی می‌داند که در رویارویی پا یا پای، قدرت تقابل با ما را ندارد و از این رو دست به اقداماتی مثل تشدید تحریم‌های اقتصادی زده و مقوله نفوذ را در اولویت قرار داده که گاهاً موفقیت‌هایی هم به دست آورده است.

وی متذکر شد: دشمن در حال ایجاد دوقطبی و اختلاف است که گاهاً برخی‌ دانسته یا ندانسته وارد این بازی‌ها می‌شوند، مردم کشور ما با وجود مشکلات متعدد به جبهه استکبار می‌خندند.

فرمانده سپاه عاشورا گفت:عده‌‌ای دزدی می‌کنند، انقلاب اسلامی باید از بین برود؟ مسؤولان و دستگاه‌های مختلف چکاره‌اند؟ انقلاب اسلامی چشمه زلالی است که هیچ ایرادی ندارد، برای ایجاد حکومت اسلامی باید احکام اسلامی را اجرا کرد، در حالی که امر به معروف و نهی از منکر به‌عنوان یک اصل مهم مغفول مانده است.

کریمیان در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: بر سر دو راهی منافع شخصی و منافع اسلامی، باید منافع اسلام را در نظر بگیریم و وحدت حول محور ولایت فقیه سرلوحه کارمان باشد که اگر این‌گونه نباشد، شکست خواهیم خورد.

فرمانده سپاه ناحیه عجب‌شیر در ابتدای این مراسم ضمن خیرمقدم و تبریک سالروز حماسه بزرگ نهم دی ماه، گفت: نهم دی ماه در شهرستان عجب‌شیر یک مناسبت دیگر هم دارد و آن هم شهادت چهار نفر در جریان نهم دی سال ۱۳۵۷ است.

در پایان این مراسم، از فرماندار عجب‌شیر به‌عنوان برادر شهید و بسیجی نمونه اصناف شهرستان تقدیر و قدردانی به‌عمل آمد و مردم نیز پرچم آمریکا و اسرائیل را در مقابل مسجد جامع به آتش کشیدند.