دشمن امروزه نوجوانان و جوانان را مورد هدف قرار داده است
دشمن امروزه نوجوانان و جوانان را مورد هدف قرار داده است
فرهنگیان استان آذربایجان شرقی با حضور در اجتماع و قرائت بیانیه محکومیت اتحادیه اروپا مبنی تحریم وزیر آموزش و پرورش بار دیگر با آرمان های امام راحل و انقلاب و شهدا تجدید میثاق کردند.

به گزارش قلم پرس به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی، حجت الاسلام والمسلمین علی پوررادی در اجتماع فرهنگیان استان در سالن شهید رجائی اداره کل گفت: متاسفانه چندمین بسته تحریمی اتحادیه اروپا از اکتبر ۲۰۲۲ علیه جمهوری اسلامی تحمیل شده است و این موضوع نشان مسیر درست انقلاب اسلامی  است که نتیجه آن تحریم ها و خشم دشمنان می باشد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان ادامه داد: اتحادیه اروپا اخیرا ۳۲ مقام و دو نهاد جمهوری اسلامی ایران را از جمله وزیر آموزش و پرورش را به فهرست تحریم ها اضافه کرده است که این موضوع با رفتارهای گذشته غرب جای تعجب نیست چراکه نقشی که آموزش و پرورش در مقابل دشمن در عرصه های مختلف ایفا مینمایند نقش بی بدیلی است.

وی اضافه کرد: در جریانات اخیر کشور مشخص شد دشمن امروزه نوجوانان و جوانان را مورد هدف قرار داده چراکه فکر می کنند می توانند از این طریق به ارزش ها، اعتقادات و باور های آنها نفوذ کنند غافل از اینکه این جوانان در راهپیمایی ۲۲ بهمن به خوبی نشان دادند که همواره بر باور های ایرانی اسلامی خود پایبند هستند و اجازه تحقق اهداف شوم دشمنان را نخواهند داد.

پوررادی خاطرنشان کرد: از طرفی تاکیدات مقام معظم رهبری بر نقش آذربایجان در ایفای وظیفه و احساس مسئولیت در مقابله با دشمنان قسم خورده  باعث شده است بیش از پیش مردم این خطه به مسائل کشور حساس باشند.

وی با اشاره به اینکه همانگونه که حضرت امام (ره) فرموده اند ما از حمله نظامی نمی ترسیم از تحریم ها هم هیچ واهمه ای نداریم، افزود: آنچه مارا تهدید می کند جنگ نرم دشمن است که بر جوانان و نوجوانان می خواهند برنامه ریزی کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان افزود: امروز جمعی از فرهنگیان تبریز بر خود فرض دانستند با گردهم آمدن ضمن تجدید میثاق با آرمان های انقلاب اسلامی و امام راحل و مقام معظم رهبری این حرکت مذبوهانه اتحادیه اروپا که نشان ضعف و واهمه آنها از انقلاب اسلامی است را محکوم نمایند.

وی گفت: امروز فرهنگیان مجدد به حضرت آقا لبیک گفته و باز در محکومیت دشمنان قسم خورده انقلاب کما فی السابق در میدان حاضر شدند.

انتهای پیام/